Informējam, ka strādājam kā ierasts. Vienīgie ierobežojumi attiecas uz preču iegādi fiziskajos veikalos, no 21. decembra mēs pieņemam visus pasūtījumus un servisa pieteikumus attālināti.
Sazinieties ar sev tuvāko Stokker centru www.stokker.lv/contacts/shops un noformējiet pasūtījumu pa telefonu vai e-pastu.
Komunikācija, preču un pakalpojumu saņemšana notiek Stokker instrumentu centru darba laikā.
- Rakstot uz e-pasta adresi klients@stokker.com vai tuvākā Stokker centra e-pastu www.stokker.lv/contacts/shops
- Zvanot uz tuvāko Stokker centru. Telefonu numuri ir norādīti www.stokker.lv/contacts/shops
- Sazinoties ar savu pārdošanas speciālistu
- Aicinām veikt pirkumus arī e-veikalā www.stokker.lv un kļūt par StokkerPro lojalitātes programmas dalībnieku.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāds ir Stokker pārdošanas nodaļas darba laiks ierobežojumu laikā?
Pārdošanas komanda strādā no plkst. 8:30 līdz 17:00
Darba laiki svētku dienās:
23.12. 8:30 - 16:00
24.12. - 26.12. brīvdiena
30.12. 8:30 - 16:00
31.12.-1.1. brīvdiena
Kā var saņemt e-veikalā iegādātās preces?
E-veikalā pirkto preču saņemšanai ir šādas opcijas: DPD pakomāts, Omniva pakomāts vai kurjers.
Ievērojiet, ka svētku laikam raksturīgās lielās noslodzes dēļ piegādes var aizkavēties.
Kā rīkoties, ja e-veikalā iegādāta prece nav izņemta?
Lūdzu, sazinieties ar savu pārdošanas speciālistu vai rakstiet uz e-pasta adresi klients@stokker.com.