PREČU ATGRIEŠANA
Kā es varu atgriezt preces?
Lejupielādē Stokker atteikuma veidlapu. Izdrukā un aizpildi atteikuma veidlapu, un pievieno precei, ko vēlies atgriezt, VAI aizpildi veidlapu digitāli un nosūti uz e-pasta adresi klients@stokker.com. Preci, ko vēlies atgriezt, nogādā uz tuvāko Stokker instrumentu centru. Centru atrašanās vietas ir norādītas ŠEIT.
Kā iepakot pareizi preci?
- Ja oriģinālais iepakojums nav saglabājies vai tas ir bojāts, iepako preci kartonā un plēvē vai speciālajā burbuļplēves iepakojumā un nostiprini tā, lai prece brīvi nekustētos.
- Rūpīgi iepako preci oriģinālajā iepakojumā, pārliecinoties, ka putuplasta izstrādājumi un/vai burbuļplēves ir novietotas ražotāja paredzētajās vietās.
Kā atgriezt preci ar kurjera starpniecību?
-
Preces jāatgriež uz adresi Krasta iela 42, LV-1003, Riga.
-
Ja prece ir maza izmēra, vari sūtījumu ievietot Omniva, DPD Latvija paku skapjos vai Latvijas Pasts pasta stacijās
-
Iegaumē, ka saņemšanas veidā jānorāda kurjera pakalpojums, jo preču atgriešana ir iespējama tikai ar saņemšanu adresē.
-
Lai sūtījumu pieteiktu elektroniski, dodies uz:
-
Ja vēlies, lai kurjers pēc iekārtas atbrauc pie Tevis, piesaki pakalpojumu jebkurā augstāk minētā vai cita pārvadātāja mājas lapā un izvēlies sūtījuma nodošanas veidu kurjers.
-
Atceries, ka atgriešanas pakalpojumā iekārtas nonešana nav iekļauta.
Izmaksas?
-
Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz pircējs. Katram piegādātājam tās ir atšķirīgas un var svārstīties no 5 līdz 30 EUR.
-
Lai atgrieztu lielo produktu, kas neietilpts pakomātā un pārsniedz svaru 31,5kg, Tev uz norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins par kurjera pakalpojumu – kad tas būs apmaksāts, izsauksim kurjeru iekārtas atgriešanai.
-
Ja pēc atgrieztās preces novērtēšanas tiks konstatēts, ka tā nav pilnā komplektācijā vai ir bojāta, uz e-pastu var tikt nosūtīts rēķins zaudējumu segšanai.
Kās jāņem vērā?
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā klientam ir tiesības preci lietot tikai tās pārbaudei – tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā uz vietas.
Kādas preces nevar atgriezt?
Atgriešanas politika netiek attiecināta uz šādām precēm:
• prece, kas ir izgatavota atbilstoši lietotāja prasībām vai kas ir pielāgota konkrētām lietotāja vajadzībām;
• prece, kas ātri bojājas vai noveco;
• prece slēgtā iepakojumā, kas nav piemērota atdošanai veselības un higiēnas iemeslu dēļ, kā arī ja tā pēc saņemšanas ir bijusi atvērta;
• prece, kas pēc savas būtības tiek sajaukta vai apvienota ar citu preci tā, ka tās nevar atdalīt vienu no otras;
• steidzami remonta vai apkopes darbi, ko pasūtītājs ir pasūtījis, lai uzņēmums ierastos tos veikt uz vietas;
Kur es varu iepazīties ar Stokker e-veikala noteikumiem?
Stokker e-veikala lietošanas noteikumi ir pieejami ŠEIT.
Ko darīt, ja ir radusies sūdzība vai pretenzija?
Ja ir radusies sūdzība vai pretenzija, tās atrisināšanai lūdzam vērsties klientu apkalpošanas daļā pa e-pastu klients@stokker.com vai tālruni +371 25 484 474.