PREČU ATGRIEŠANA
Kā es varu atgriezt preces?
Lejupielādē Stokker atteikuma veidlapu. Izdrukā un aizpildi atteikuma veidlapu, un pievieno precei, ko vēlies atgriezt, VAI aizpildi veidlapu digitāli un nosūti uz e-pasta adresi klients@stokker.com. Preci, ko vēlies atgriezt, nogādā uz tuvāko Stokker instrumentu centru. Centru atrašanās vietas ir norādītas ŠEIT.
Vai e-veikalā nopirktās preces var atgriezt?
Jā. Tev ir tiesības atteikties no e-veikalā nopirktajām precēm 14 dienu laikā no to saņemšanas brīža arī tad, ja tām nav nekādu defektu. Svarīgi! Precēm, kas tiek atgrieztas, jābūt oriģinālajā iepakojumā un bez bojājuma pazīmēm.
Kādas preces nevar atgriezt?
Atgriešanas politika netiek attiecināta uz šādām precēm:
• prece vai pakalpojums, kura cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras uzņēmums nevar ietekmēt un kas var atklāties atteikšanās no preces periodā;
• prece, kas ir izgatavota atbilstoši lietotāja prasībām vai kas ir pielāgota konkrētām lietotāja vajadzībām;
• prece, kas ātri bojājas vai noveco;
• prece slēgtā iepakojumā, kas nav piemērota atdošanai veselības un higiēnas iemeslu dēļ, kā arī ja tā pēc saņemšanas ir bijusi atvērta;
• prece, kas pēc savas būtības tiek sajaukta vai apvienota ar citu preci tā, ka tās nevar atdalīt vienu no otras;
• steidzami remonta vai apkopes darbi, ko pasūtītājs ir pasūtījis, lai uzņēmums ierastos tos veikt uz vietas;
• audio un video ieraksts vai datorprogramma slēgtā iepakojumā, ja lietotājs ir atvēris iepakojumu;
• digitāls saturs, kas netiek piegādāts fiziskā datu nesējā, ja tā nosūtīšana ir sākusies pēc iepriekšējas un nepārprotamas lietotāja piekrišanas, kā arī patērētājs apstiprina, ka tādā veidā viņš zaudē savas atteikšanās tiesības.
Kur es varu iepazīties ar Stokker e-veikala noteikumiem?
Stokker e-veikala lietošanas noteikumi ir pieejami ŠEIT.
Ko darīt, ja ir radusies sūdzība vai pretenzija?
Ja ir radusies sūdzība vai pretenzija, tās atrisināšanai lūdzam vērsties klientu apkalpošanas daļā pa e-pastu klients@stokker.com vai tālruni +371 25 484 474.