Garantijas noteikumi
1. Saskaņā ar šiem noteikumiem garantijas devējs nodrošina preci ar garantiju pret defektiem.
2. Klients šo noteikumu izpratnē ir fiziska persona, ja preces iegāde nav saistīta ar šās personas
patstāvīgo ekonomisko vai profesionālo darbību veikšanu.
3. Ja precei garantijas termiņa laikā rodas materiālu, konstrukcijas vai dizaina defekti, garantijas devējs nodrošina preces bezmaksas remontu.
4. Ja preces defektus nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, garantijas devējs apmaina preci bez maksas.
5. Ja preces defektus nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, bet apmainīt preci nav iespējams (īpaši, ja šādas preces vairs netiek ražotas), garantijas devējs atmaksā klientam par preci samaksāto naudas summu.
6. Garantija pret defektiem nav spēkā, ja:
6.1. preces sērijas numurs nav atpazīstams;
6.2. preces defekta cēlonis ir nepareiza lietošana;
6.3. preces defekta cēlonis ir dabiskais nolietojums;
6.4. preces defekta cēlonis ir galēju vides apstākļu ietekme (pārmērīgs mitrums, karstums vai līdzīgu parādību iedarbība);
6.5. preces defekta cēlonis ir negadījums (piemēram, kritiens);
6.6. preces defekta cēlonis ir preces instrukcijā vai citā kopā ar preci piegādātā dokumentā iekļauto norādījumu neievērošana;
6.7. apkopes darbu žurnālā, instrukcijā vai citā dokumentā, kas piegādāts kopā ar preci, ir norādīti regulāri preces apkopes darbi, un Pircējs nav laikus sazinājies ar garantijas devēja uzņēmumu, lai atrisinātu šo jautājumu.
7. Garantija pret defektiem beidzas:
7.1. noslēdzoties garantijas pret defektiem termiņam;
7.2. likvidējot vai sabojājot preces sērijas numuru;
7.3. ja preci remontējis vai mēģinājis remontēt nevis garantijas devējs, bet cita persona.
8. Ja precei periodā, kad ir spēkā garantija pret defektiem, rodas materiālu, konstrukcijas vai dizaina defekti, Pircējs laikā, kad ir spēkā garantija pret defektiem, ir tiesīgs sazināties ar kādu no turpmākajām garantijas devēja iestādēm pēc Pircēja izvēles; skatīt www.stokker.lv.
9. Pēc sazināšanās ar garantijas devēja iestādi Pircējs nodod remontējamo preci un apraksta radušos defektu. Pēc garantijas devēja iestādes darbinieku pieprasījuma Pircējs iesniedz pirkuma datumu apliecinošu dokumentu (piemēram, rēķinu vai šos noteikumus).
10. Garantijas devējs novērš preces defektus bez maksas saprātīgā laika periodā, kas nepārsniedz 30 dienas. Garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka preces defekti ir novērsti, pa tālruni vai elektroniskā pasta vēstulē. Pēc defektu novēršanas Pircējs var saņemt preci tajā pašā iestādē, kur to nodeva defektu novēršanai.
11. Ja preces defektu nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, garantijas devējs par to informē Pircēju pa telefonu vai elektroniskā pasta vēstulē, informējot arī par datumu, no kura Pircējs var saņemt apmainītu preci. Pircējs saņem preci tajā pašā iestādē, kur tas sākotnēji nodeva remontējamo preci.
12. Ja preces defektu nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, bet apmainīt preci nav iespējams un garantijas devējs ir nolēmis atmaksāt par preci samaksāto naudas summu, garantijas devējs informē Pircēju par to pa telefonu vai elektroniskā pasta vēstulē. Šādā gadījumā Pircēja pienākums ir nosūtīt bankas konta numuru, uz kuru garantijas devējs var pārskaitīt par preci samaksāto naudas summu. Garantijas devējs atmaksā naudas summu 14 dienu laikā pēc tam, kad no Pircēja ir saņemts bankas konta numurs. Naudas summas atmaksāšana, to ieskaitot trešās personas bankas kontā, ir atļauta tikai, balstoties uz Pircēja rakstveida iesniegumu.
13. Garantijas devējs Pircējam nekompensē transportēšanas izdevumus un zaudējumus, kas izriet no tā, ka preci nebija iespējams izmantot laikā, kad tā bija bojāta vai tika remontēta. Nekādā gadījumā garantijas devējs nekompensē Pircēja negūtos ienākumus.
14. Termiņu garantijai pret defektiem pagarina par preces remonta laika periodu. Šis periods sākas dienā, kad Pircējs nodod remontējamo preci, un beidzas dienā, kad garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka preces defekts ir novērsts.
15. Ja garantijas devējs apmaina preci bez maksas, periods garantijai pret defektiem apmainītajai precei nesākas no jauna. Šādā gadījumā sākotnējā garantija pret defektiem tiek pagarināta par sākotnējās preces remonta laika periodu. Šis periods sākas dienā, kad Pircējs nodod remontējamo preci, un beidzas dienā, kad garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka tas var saņemt apmainīto preci.
16. Papildus tiesībām, kas izriet no garantijas pret defektiem, Pircējam, vienlaikus arī patērētājam, ir arī citas likumā paredzētas tiesības.