JAUNUMS!
Pievienojies!
Piesakies Stokker jaunumiem un saņem 7% atlaidi savam pirmajam pirkumam!
Open MenuProduktu katalogs0Open CartOpen Search
search
Iestatījumi
Vietne (valsts)
Piegādes valsts
valoda
0
Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai
dodieties uz sākumlapu
Bezmaksas piegāde
interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
searchMeklēt

Garantijas noteikumi

17.12 2019 10:06
Garantijas noteikumi
 
1. Saskaņā ar šiem noteikumiem garantijas devējs nodrošina preci ar garantiju pret defektiem.
2. Klients šo noteikumu izpratnē ir fiziska persona, ja preces iegāde nav saistīta ar šās personas
patstāvīgo ekonomisko vai profesionālo darbību veikšanu.
3. Ja precei garantijas termiņa laikā rodas materiālu, konstrukcijas vai dizaina defekti, garantijas devējs nodrošina preces bezmaksas remontu.
4. Ja preces defektus nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, garantijas devējs apmaina preci bez maksas.
5. Ja preces defektus nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, bet apmainīt preci nav iespējams (īpaši, ja šādas preces vairs netiek ražotas), garantijas devējs atmaksā klientam par preci samaksāto naudas summu.
6. Garantija pret defektiem nav spēkā, ja:
6.1. preces sērijas numurs nav atpazīstams;
6.2. preces defekta cēlonis ir nepareiza lietošana;
6.3. preces defekta cēlonis ir dabiskais nolietojums;
6.4. preces defekta cēlonis ir galēju vides apstākļu ietekme (pārmērīgs mitrums, karstums vai līdzīgu parādību iedarbība);
6.5. preces defekta cēlonis ir negadījums (piemēram, kritiens);
6.6. preces defekta cēlonis ir preces instrukcijā vai citā kopā ar preci piegādātā dokumentā iekļauto norādījumu neievērošana;
6.7. apkopes darbu žurnālā, instrukcijā vai citā dokumentā, kas piegādāts kopā ar preci, ir norādīti regulāri preces apkopes darbi, un Pircējs nav laikus sazinājies ar garantijas devēja uzņēmumu, lai atrisinātu šo jautājumu.
7. Garantija pret defektiem beidzas:
7.1. noslēdzoties garantijas pret defektiem termiņam;
7.2. likvidējot vai sabojājot preces sērijas numuru;
7.3. ja preci remontējis vai mēģinājis remontēt nevis garantijas devējs, bet cita persona.
8. Ja precei periodā, kad ir spēkā garantija pret defektiem, rodas materiālu, konstrukcijas vai dizaina defekti, Pircējs laikā, kad ir spēkā garantija pret defektiem, ir tiesīgs sazināties ar kādu no turpmākajām garantijas devēja iestādēm pēc Pircēja izvēles; skatīt www.stokker.lv.
9. Pēc sazināšanās ar garantijas devēja iestādi Pircējs nodod remontējamo preci un apraksta radušos defektu. Pēc garantijas devēja iestādes darbinieku pieprasījuma Pircējs iesniedz pirkuma datumu apliecinošu dokumentu (piemēram, rēķinu vai šos noteikumus).
10. Garantijas devējs novērš preces defektus bez maksas saprātīgā laika periodā, kas nepārsniedz 30 dienas. Garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka preces defekti ir novērsti, pa tālruni vai elektroniskā pasta vēstulē. Pēc defektu novēršanas Pircējs var saņemt preci tajā pašā iestādē, kur to nodeva defektu novēršanai.
11. Ja preces defektu nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, garantijas devējs par to informē Pircēju pa telefonu vai elektroniskā pasta vēstulē, informējot arī par datumu, no kura Pircējs var saņemt apmainītu preci. Pircējs saņem preci tajā pašā iestādē, kur tas sākotnēji nodeva remontējamo preci.
12. Ja preces defektu nav iespējams novērst vai garantijas devējs uzskata, ka tas nav ekonomiski izdevīgi, bet apmainīt preci nav iespējams un garantijas devējs ir nolēmis atmaksāt par preci samaksāto naudas summu, garantijas devējs informē Pircēju par to pa telefonu vai elektroniskā pasta vēstulē. Šādā gadījumā Pircēja pienākums ir nosūtīt bankas konta numuru, uz kuru garantijas devējs var pārskaitīt par preci samaksāto naudas summu. Garantijas devējs atmaksā naudas summu 14 dienu laikā pēc tam, kad no Pircēja ir saņemts bankas konta numurs. Naudas summas atmaksāšana, to ieskaitot trešās personas bankas kontā, ir atļauta tikai, balstoties uz Pircēja rakstveida iesniegumu.
13. Garantijas devējs Pircējam nekompensē transportēšanas izdevumus un zaudējumus, kas izriet no tā, ka preci nebija iespējams izmantot laikā, kad tā bija bojāta vai tika remontēta. Nekādā gadījumā garantijas devējs nekompensē Pircēja negūtos ienākumus.
14. Termiņu garantijai pret defektiem pagarina par preces remonta laika periodu. Šis periods sākas dienā, kad Pircējs nodod remontējamo preci, un beidzas dienā, kad garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka preces defekts ir novērsts.
15. Ja garantijas devējs apmaina preci bez maksas, periods garantijai pret defektiem apmainītajai precei nesākas no jauna. Šādā gadījumā sākotnējā garantija pret defektiem tiek pagarināta par sākotnējās preces remonta laika periodu. Šis periods sākas dienā, kad Pircējs nodod remontējamo preci, un beidzas dienā, kad garantijas devējs informē Pircēju par faktu, ka tas var saņemt apmainīto preci.
16. Papildus tiesībām, kas izriet no garantijas pret defektiem, Pircējam, vienlaikus arī patērētājam, ir arī citas likumā paredzētas tiesības.
 
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
  • Klientu atbalsta serviss Pi-Pk 8.30-17.00
 
 
 
 
Piesakies jaunumu saņemšanai e-pastā un uzzini pirmais par īpašajiem piedāvājumiem. Ikmēneša ziņas, ieteikumi un atgādinājumi tavā e-pastā
 
 
Vai Jūs zinājāt, ka 92 no 100 Stokker klientiem mūs ieteiktu saviem draugiem vai kolēģiem?
Ära vajuta
Mans Stokker
E-pasts
Smart-ID
Facebook/Google
Mainīt vai atjaunot paroli?

Pieslēgties ar SmartID

Ja lietojat Smart-ID "Basic" kontu, reģistrācija StokkerPRO Bonuss programmai nebūs iespējama. Nepieciešams izveidot pilno Smart-ID kontu, izmantojot e-ID karti vai bankas filiālē, lai veiktu personas identitātes apliecināšanu.

  • Ja esat Stokker klients, bet e-veikalu izmantojat pirmo reizi
  • izveidojat paroli , lai ienāktu sistēmā.

Vēl neesi Stokker klients? Ieskaties šeit un reģistrējies →Reģistrējies StokkerPRO un pelni ar pirkumiem.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
Pārvaldīt iestatījumus
Apstiprināt visas