JAUNUMS!
Pievienojies!
Open MenuProduktu katalogs0Open Cart
Iestatījumi
Vietne (valsts)
Piegādes valsts
valoda
0
Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai
dodieties uz sākumlapu
Bezmaksas piegāde
interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
searchMeklēt
search
StokkerPRO
Pastāvīgo klientu programma privātpersonām un uzņēmumiem
Kļūsti par StokkerPRO dalībnieku un nopelni bonusa punktus!
Krāj bonusa punktus no katra pirkuma un ar tiem apmaksā līdz pat pusei no nākamā rēķina summas.
StokkerPro
Pievienojies StokkerPRO
Pieteikuma forma
Smart-ID
Aizpildiet, ja pievienojāties, kā uzņēmums.

Krāt bonusa punktus ir vienkārši!

Kā StokkerPRO programmas dalībnieks, par katru pirkumu Stokker centrā vai e-veikalā jūs krājat bonusa punktus, ar kuriem varat apmaksāt nākamos pirkumus. Par katriem 30€, Jūs iegūsiet 1 bonusa punktu. 

Bonusa punkti uzkrājas Jūsu kontā. Ar sakrātajiem punktiem varat apmaksāt līdz pat pusei no jaunu pirkumu summas. 
Reizi mēnesī varat izmantot uzkrātos bonusa punktus, lai norēķinātos par izvēlētajām precēm 100% apmērā. 

Lai krātu bonusa punktus, iepērkoties e-veikalā ir jāreģistrējas, savukārt iepērkoties Stokker centrā, ir jāuzrāda ID karte. 

 

StokkerPRO klienta priekšrocības:

  • Vienmēr zemākas cenas.
  • Ar bonusa punktiem varat apmaksāt līdz pusei no nākamā pirkuma.
  • Garantija spēkā pamatojoties uz pirkumu vēsturi, neuzrādot čeku.
  • Saņemiet ieteikumus arī rezerves daļām un piederumiem, savām iegādātajām precēm.
  • Iespēja saņemt aizdevumu. Lēmums tiek pieņemts 5 minūšu laikā. 
  • Uzkrātos bonusa punktus varat izmantot gan kā uzņēmums, gan kā privātpersona.

 

Kas var pievienoties StokkerPRO bonusu programmai?​

Kā pievienoties StokkerPRO bonusu programmai?​

Kas ir bonusa punkti?​

Kāda ir viena bonusa punkta vērtība?​

Kā varu uzkrāt bonusa punktus?​

Kā izmantot nopelnītos bonusa punktus?​

Kā varu uzzināt, cik bonusa punktu esmu nopelnījis?​

Cik ilgi bonusa punkti ir derīgi?​

Vai uzkrātos bonusa punktus ir iespējams nodot citam vai apmainīt pret naudu?​

Vai ir iespējams uzkrāt bonusa punktus par agrāk veiktu pirkumu?​

Kāpēc, pievienojoties bonusu programmai, Stokker ir jānorāda personas kods un e-pasta adrese?​

Kāpēc, iepērkoties Stokker, ir jāuzrāda ID karte vai jāreģistrējas internetā?​

Ja vēlies uzzināt vairāk, zvani vai raksti mums!       Zvani +371 25 484 474 vai raksti klients@stokker.com.
 
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
  • Klientu atbalsta serviss Pi-Pk 8.00-17.00
 
 
 
 
Piesakies jaunumu saņemšanai e-pastā un uzzini pirmais par īpašajiem piedāvājumiem. Ikmēneša ziņas, ieteikumi un atgādinājumi tavā e-pastā
 
 
Vai Jūs zinājāt, ka 92 no 100 Stokker klientiem mūs ieteiktu saviem draugiem vai kolēģiem?
Ära vajuta
Mans Stokker
E-pasts
Smart-ID
Facebook/Google
Mainīt vai atjaunot paroli?

Pieslēgties ar SmartID

Ja lietojat Smart-ID "Basic" kontu, reģistrācija StokkerPRO Bonuss programmai nebūs iespējama. Nepieciešams izveidot pilno Smart-ID kontu, izmantojot e-ID karti vai bankas filiālē, lai veiktu personas identitātes apliecināšanu.

  • Ja esat Stokker klients, bet e-veikalu izmantojat pirmo reizi
  • izveidojat paroli , lai ienāktu sistēmā.

Vēl neesi Stokker klients? Ieskaties šeit un reģistrējies →Reģistrējies StokkerPRO un pelni ar pirkumiem.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
Pārvaldīt iestatījumus
Apstiprināt visas