Katrs profesionālis agri vai vēlu mēdz nonākt situācijā, kad kāda akumulatora instrumenta detaļa ir jāmaina vai jāremontē. No šī gada 1. maija Metabo akumulatora instrumentiem, kas ir iegādāti pie oficiālā Metabo LiHD partnera, remonts ir pilnīgi bez maksas.
Varētu šķist, ka šī ir kārtējā vilinošā reklāmas kampaņa, kurā zem “kliedzošā” reklāmas saukļa sīkā tekstā ir aprakstīta reālā situācija.
Taču šoreiz piedāvājums ir patiešām izdevīgs, jo tagad, pērkot jebkuru Metabo akumulatora instrumentu Stokker (vai pie kāda cita Metabo LiHD Partner izplatītāja) un reģistrējot to internetā www.metabo-service.com/et/login, ar instrumentu saistītās problēmas, kas būs radušās 36 mēnešu laikā pēc tā iegādes, tiks atrisinātas pilnīgi bez maksas jeb, citiem vārdiem, – instrumenta pārdevējs trīs gadus no savas kabatas maksās par iegādātā instrumenta remontu. Galvenais, lai instruments nebūtu pilnībā sadalījies pa detaļām vai atradies slapjumā, ticis apliets ar kādu šķidrumu. Turklāt instrumenta akumulators vai lādētājs nav jāreģistrē atsevišķi, bet noteikumi attieksies arī uz tiem.
Tēlaini izsakoties, tas nozīmē: ja pie LiHD partnera iegādātais Metabo akumulatora instruments 36 mēnešu laikā kļūst būtiski vai pilnībā nelietojams, šī problēma tiks atrisināta. Bez maksas! Kaut vai vairākas reizes. Vai, ja iepriekš minētajā laikā akumulatora urbja patrona sabojājas, tā tiks apmainīta pret jaunu. Arī bez maksas! Vai iedomāsimies, ka pārkarst dzinējs. Notiek tieši tas pats – saņemiet bezmaksas remontu! Un tie ir tikai daži izplatītāko problēmu piemēri.
Turklāt nav nozīmes, vai remonta iemesls ir dabīgais nolietojums vai aktīva darbarīka lietošana. Šī pakalpojuma mērķis ir rūpēties, lai 36 mēnešu laikā pēc akumulatora instrumenta iegādes tā īpašnieks varētu kontrolēt savus tēriņus vai pareizāk, jums nebūtu papildu tēriņu!
Svarīgi - šis nav garantijas papildpakalpojums, kad līdzās ražotāja piedāvātajai gada garantijai var iegādāties pārdevēja gada vai divu gadu garantiju. Un tā nav arī apdrošināšana, kad par tikko iegādāto instrumentu jāmaksā ikmēneša maksājums, lai problēmu gadījumā saņemtu atpakaļ ilgi maksāto naudu.
Šis ir unikāls pakalpojums "ALL-IN service", kas darbojas Baltijas valstīs un tā vienīgais mērķis ir ar mūsu instrumentiem patiesi apmierināts klients.
Lai tiktu nodrošināta pakalpojuma augstā kvalitāte, jāņem vērā, ka atbilstoši pakalpojuma "ALL-IN service" jeb "viss iekļauts vienā cenā" noteikumiem, ar akumulatora instrumentu, kuram ir nepieciešams remonts vai maiņa, ir jāvēršas pie kāda no oficiālajiem LiHD partneriem Baltijā.
Kopš Stokker var nodrošināt šādu pakalpojumu, kādēļ vispār turpmāk iegādāties cita ražotāja akumulatora instrumentus?
Ko tur daudz domāt, apsvērt vai rēķināt, kad tiek piedāvāts pakalpojums, kurā 36 mēnešus remonti (neatkarīgi no tā, vai tie jāveic dabīgā nolietojuma vai defekta dēļ) tiek apmaksāti, nepamirkšķinot ne aci? Galvenais, ka ierīce ir iegādāta pie LiHD partnera un reģistrēta interneta vietnē.
Cik akumulatoru vienai ierīcei sabojājas trīs gados? Bet piecām ierīcēm? Cik tas kopā Jums izmaksātu?