PRO BONUSS
ir Stokker pastāvīgo klientu bonusa programma.
Kā programmas dalībnieks, iepērkoties Stokker centros vai e-veikalā
jūs pelnat bonusa punktus
ar kuriem varat apmaksāt pusi no rēķina summas.
Kas var pievienoties StokkerPRO bonusu programmai?
StokkerPRO bonusu programmai var pievienoties jebkura persona, kura iepērkas Stokker e-veikalā vai Stokker centrā. StokkerPRO bonusu konts tiek piesaistīts konkrētai personai. Ja iepērcies ar dažādu uzņēmumu starpniecību un papildus arī kā privātpersona, bonusi uzkrājas vienā kontā, no kura tos var izmantot, lai apmaksātu visus ar sevi saistīto klientu pirkumus.
Kā pievienoties StokkerPRO bonusu programmai?
Pievienoties bonusu programmai ir vienkārši. Jāizsaka attiecīga vēlme un jāļauj sevi identificēt ar personas kodu un e-pasta adresi. To var izdarīt divos veidos:
a) iepērkoties Stokker e-veikalā, nospied pogu “Pievienoties bonusu programmai”;
b) iepērkoties Stokker centrā, izsaki vēlmi pievienoties bonusu programmai un reģistrē savu pirkumu ar ID karti.
Kas ir bonusa punkti?
Bonusa punkti ir StokkerPro bonusu programmas nosacītais samaksas veids. Tos var uzkrāt, iepērkoties Stokker e-veikalā vai Stokker centrā. Par katriem Stokker centrā ar ID karti reģistrēta vai e-veikalā veikta pirkuma 30 eiro savā kontā saņemsi vienu bonusa punktu. Uzkrātos bonusa punktus varēsi izmantot, lai Stokker samaksātu ne vairāk kā pusi sava pirkuma summas.
Kāda ir viena bonusa punkta vērtība?
1 bonusa punkts = 1 € atlaide, ko vari izmantot, lai iegūtu līdz 50% atlaidi no sava izvēlētā pirkuma. Bonusu punktu atlaide tiek aprēķināta no pirkuma gala summas, pēc tam, kad ir atrēķinātas visas vietējās atlaides un priekšrocības.
Kā varu uzkrāt bonusa punktus?
Ja esi pievienojies StokkerPRO bonusu programmai, lai uzkrātu bonusa punktus, iepērkoties Stokker centrā, ir jāreģistrējas ar ID karti vai, iepērkoties e-veikalā, jāreģistrējas. Par katriem pirkuma 30 eiro (summa ar PVN) savā kontā iegūsi vienu bonusa punktu. Piemēram, iepērkoties Stokker veikalā par 100 eiro (iekļaujot PVN), iegūsi savā kontā trīs bonusa punktus. Bonusa punktus var krāt visu ar sevi saistīto klientu vārdā, maksājot ar skaidru naudu, karti, rēķinu vai pavadzīmi. Bonusa punkti tiek pārskaitīti uz virtuālo kontu uzreiz pēc rēķina izrakstīšanas. Bonusa punktus nevar krāt par pirkumiem, kas ir veikti pie Stokker izplatītājiem, kā arī par to klientu pirkumiem, kuru īpašnieks nav to atļāvis. Vienā pirkumā var nopelnīt ne vairāk kā 150 bonusa punktus.
Kā izmantot nopelnītos bonusa punktus?
Bonusa punktus var izmantot, lai saņemtu ne vairāk kā 50% atlaidi no Stokker iegādāto preču un pakalpojumu summas. Atlaidi ir iespējams iegūt no visiem ar sevi saistīto klientu kontu pirkumiem.
Kā varu uzzināt, cik bonusa punktu esmu nopelnījis?
Informāciju par bonusa punktu konta atlikumu vari saņemt katru reizi, kad pievienojies Stokker pašapkalpošanās lapai. Informāciju par savu bonusa punktu atlikumu vari uzzināt arī pie Stokker centra pārdevējiem.
Cik ilgi bonusa punkti ir derīgi?
Tekošajā gadā uzkrātie bonusa punkti ir derīgi līdz nākamā gada beigām. Tas nozīmē, ka 2022. gadā uzkrātie bonusa punkti ir jāizmanto vēlākais līdz 2023. gada beigām.
Vai uzkrātos bonusa punktus ir iespējams nodot citam vai apmainīt pret naudu?
Nē.
Vai ir iespējams uzkrāt bonusa punktus par agrāk veiktu pirkumu?
Ja iepirkies e-vidē, pirms pievienojies bonusu sistēmai vai Stokker centrā nereģistrēji savu pirkumu ar ID karti, par šādiem pirkumiem bonusa punktus uzkrāt nav iespējams.
Kāpēc, pievienojoties bonusu programmai, Stokker ir jānorāda personas kods un e-pasta adrese?
Tā kā Latvijā ir daudz cilvēku ar vienādiem vārdiem un uzvārdiem, Stokker izmanto personas kodu, lai personalizētu pirkumu. Nezinot personas kodu, nevaram veikalā ar ID karti veiktos pirkumus sasaistīt ar personas kontu. E-pasta adrese tiek izmantota, lai nodrošinātu iespēju pievienoties pašapkalpošanās klienta kontam. Turklāt e-pasta adresi izmantojam, lai informētu par bonusa punktu konta stāvokli, kā arī nosūtītu informāciju no Stokker.
Kāpēc, iepērkoties Stokker, ir jāuzrāda ID karte vai jāreģistrējas internetā?
Tādēļ, lai par saviem pirkumiem pelnītu bonusa punktus. Ja pirkums ir veikts anonīmi, nav iespējams reģistrēt uzkrātos bonusa punktus.