IEPĒRCIES E-VEIKALĀ! BEZMAKSAS PIEGĀDE VISIEM PIRKUMIEM VIRS 19€!
Open MenuProduktu katalogsOpen CartOpen Search
search

Biežāk uzdotie jautājumi par e-veikala lietošanu

30.09 2015 16:48

Pirkuma veikšana Stokker e-veikalā

Kā iepirkties Stokker interneta veikalā?

Iepērkoties e-veikalā, vispirms izvēlies vēlamās preces un pievieno tās pirkumu grozam. Lai iepirkšanās process noritētu raitāk un ātrāk, to vari darīt arī nereģistrējoties.

Veicot apmaksu, izvēlies piegādes viedu, ievadi pieprasītos datus un samaksā par precēm internetbankā.

Pēc apmaksas noteikti spied pogu „Atpakaļ pie tirgotāja”.

Pēc pirkuma veikšanas uz norādīto e-pasta adresi saņemsi apstiprinājuma e-pastu ar pavadzīmi.

Vai obligāti jāreģistrējas, lai iepirktos?

Nē. Lai iepirktos nav obligāti jāreģistrējas, lai gan iesakām to darīt, jo atkārtotiem pirkumiem piedāvājam 5% atlaidi no visiem darījumiem, pie tam vari apskatīt pirkumu vēsturi, mainīt kontaktinformāciju un jaunumu saņemšanas iestatījumus.

Vai e-veikalā ir tāds pats produktu klāsts kā instrumentu centros?

Jā. Interneta veikala un instrumentu centru produktu klāsts ir pilnīgi vienāds.

Kā e-veikalā varu saņemt pastāvīgā klienta atlaidi?

Pastāvīgā klienta 5% atlaide tiek piešķirta reģistrētajiem lietotājiem.

Vai cenas ir norādītas ar vai bez PVN?

Visas cenas e-veikalā ir norādītas eiro (€) ar PVN.

Kā es varu samaksāt par pirkumiem?

Preces vari ērti iegādāties, izmantojot šādas internetbankas: Swedbank un SEB Banka.

Piedāvājam par pirkumu norēķināties arī ar Stokker Finance nomaksu.

NB! Samaksa notiek ārpus Stokker iepirkšanās vides attiecīgās bankas drošā maksājumu vidē. Stokker nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem!

Vai iepirkšanās process ir drošs?

Jā, pat ļoti. Maksājumu dati par Stokker e-veikalā veiktajiem pirkumiem ir vienmēr aizsargāti saskaņā ar SSL protokolu un samaksa notiek pakalpojuma sniedzēja aizsargātos serveros.

NB! Samaksa notiek ārpus Stokker iepirkšanās vides attiecīgās bankas drošā maksājumu vidē. Stokker nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem!

Uz kādām vietām iespējama preču piegāde?

Preces piegādāsim gan uz vistālāko Latvijas nostūri vai arī uz ārvalstīm. Iegādātās preces vari saņemt, personīgi ierodoties kādā no 13 Stokker instrumentu centriem, Omniva pakomātos, kā arī varam veikt piegādi ar kurjeru.

Esmu samaksājis par pirkumu, bet neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastu (ne arī pavadzīmi).

Lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas daļu pa e-pastu klients@stokker.com vai pa tālruni +371 25 484 474

Vai samaksu iespējams veikt ar rēķinu?

Diemžēl, nē. Samaksa ar rēķinu šobrīd ir pieejama tikai juridiskajām personām.

 

AR PIEGĀDI SAISTĪTIE JAUTĀJUMI

Cik maksā dažādi piegādes veidi?

Saņemot preces instrumentu centrā – BEZ MAKSAS

Omniva pakomāts – 2,90 €

Ar kurjeru – 4,90 €

NB! Pirkumus, sākot no 59 €, piegādājam BEZ MAKSAS!

Uz kādām vietām iespējama preču piegāde?

Preces piegādāsim gan uz vistālāko Latvijas nostūri vai arī uz ārvalstīm. Iegādātās preces vari saņemt, personīgi ierodoties kādā no 13 Stokker instrumentu centriem, Omniva pakomātos, kā arī varam veikt piegādi ar kurjeru.

Cik ilgā laikā tiek veikta piegāde?

Saņemot pirkumu kādā no Stokker instrumentu centriem to darba laikā, parasti tas ir iespējams jau nākamajā darba dienā (ja pirkumu grozā nav norādīts citādi).

Pasūtot uz Omniva pakomātu, preces, kas ir iegādātas no pirmdienas līdz ceturtdienai, ir gatavas izsniegšanai jau nākamajā darba dienā no plkst. 13.00.

Produktus, kas ir iegādāti nedēļas nogalē (no piektdienas līdz svētdienai), saņemsi vēlākais otrdienā. Par produktu nonākšanu Omniva pakomātā tu tiksi informēts ar īsziņu.

Ar kurjeru preces tiek nogādātas uz pasūtījumā norādīto adresi. Preces, kas ir iegādātas no pirmdienas līdz ceturtdienai, tiek piegādātas nākamajā darba dienā pēc pirkuma izdarīšanas no plkst. 9.00 līdz 21.00

Produktus, kas ir iegādāti nedēļas nogalē (no piektdienas līdz svētdienai), saņemsi vēlākais otrdienā. Pirms produktu piegādes kurjers pa tālruni saskaņos ar tevi precīzu piegādes laiku.

Kas ir nepieciešams, lai pasūtījumu saņemtu?

Ierodoties saņemt preces Stokker instrumentu centrā, ir jāzina unikālais pasūtījuma numurs, ko vari uzrādīt izdrukātā veidā vai savā mobilajā tālrunī.

Pasūtot uz Omniva pakomātu, uz tavu mobilo tālruni tiks nosūtīts unikāls durvju kods. Uz pakomāta ekrāna seko līdzi norādījumiem par koda ievadīšanu un durvju atvēršanu.

Saņemot pasūtījumu no kurjera, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments: ID karte, vadītāja apliecība vai pase.

Kas notiek ja es nevaru uzreiz izņemt pasūtījumu?

Ja neatnāc pēc pasūtījuma uz Stokker instrumentu centru 14 kalendāro dienu laikā, vai neizņem to no pakomāta septiņu kalendāro dienu laikā, līgums tiek uzskatīts par anulētu.

Pie pirmās izdevības, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, tiek atmaksāta nauda uz to pašu norēķinu kontu, kas tika lietots, lai veiktu pirkumu.

 

PREČU ATGRIEŠANA UN MAIŅA

Vai e-veikalā nopirktās preces var atgriezt?

Jā. Tev ir tiesības atteikties no e-veikalā nopirktajām precēm 14 dienu laikā no to saņemšanas brīža arī tad, ja tiem nav nekādu defektu.

NB! Precēm, kas tiek atgrieztas, jābūt oriģinālajā iepakojumā un nebojātām.

Kādas preces nevar atgriezt?

Atgriešanas politika netiek attiecināta uz šādām precēm:

  • manta vai pakalpojums, kura cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras uzņēmums nevar ietekmēt un kas var atklāties atteikšanās no preces termiņā;
  • manta, kas ir izgatavota atbilstoši lietotāja prasībām vai kas ir pielāgota konkrētām lietotāja vajadzībām;
  • manta, kas ātri bojājas vai noveco;
  • manta slēgtā iepakojumā, kas nav piemērota atdošanai veselības un higiēnas iemeslu dēļ, kā arī ja tā pēc saņemšanas ir bijusi atvērta;
  • manta, kas pēc savas būtības tiek sajaukta vai apvienota ar citu mantu tā, ka tās nevar atdalīt vienu no otras;
  • steidzami remonta vai apkopes darbi, ko pasūtītājs ir pasūtījis, lai uzņēmums ierastos tos veikt uz vietas;
  • audio un video ieraksts vai datorprogramma slēgtā ietvarā, ja lietotājs ir atvēris ietvaru;
  • digitāls saturs, kas netiek piegādāts fiziskā datu nesējā, ja tā nosūtīšana ir sākusies pēc iepriekšējas un nepārprotamas lietotāja piekrišanas, kā arī patērētājs apstiprina, ka tādā veidā viņš zaudē savas atteikšanās tiesības.

Kā es varu atgriezt preces?

Lejupielādē Stokker atteikuma veidlapu.

Izdrukā un aizpildi atteikuma veidlapu, un pievieno precei, ko vēlies atgriezt, VAI aizpildi veidlapu digitāli un nosūti uz e-pasta adresi klients@stokker.com.

Preci, ko vēlies atgriezt, nogādā uz tuvāko Stokker instrumentu centru. Centru atrašanās vietas ir norādītas ŠEIT.

Lai atgrieztu preci, izmantojot Omniva pakomātu, aiznes preci uz pakomātu, izvēlies izvēlnē preces atgriešana un ievadi īsziņā saņemto ATGRIEŠANAS kodu. Omniva pakomātu atrašanās vietas ir norādītas ŠEIT.

Ja preci tev piegādāja kurjers uz mājām, nosūti Stokker Klientu apkalpošanas daļai uz e-pasta adresi klients@stokker.com sava pasūtījuma kodu un kontaktinformāciju.

Kur es varu iepazīties ar Stokker e-veikala noteikumiem?

Stokker e-veikala lietošanas noteikumi ir pieejami ŠEIT.

Ko darīt, ja ir radusies sūdzība vai pretenzija?

Ja ir radusies sūdzība vai pretenzija, tās atrisināšanai lūdzam vērsties klientu apkalpošanas daļā pa e-pastu klients@stokker.com vai tālruni +371 25 484 474

 

MANS KONTS

Aizmirsu savu paroli. Kā man jārīkojas?

Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Aizmirsi paroli”? Ieraksti ailē sava konta e-pasta adresi, ar kuru izveidoji kontu, un nospied pogu „Apstiprināt”.

Uz ierakstīto e-pasta adresi nosūtīsim tev jaunu paroli.

Kā es varu mainīt savu paroli?

Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Kontaktinformācija”.

Vispirms ieraksti ailē pašreizējo paroli.

Pēc tam ieraksti jauno paroli.

Lai nepieļautu kļūdas, vēlreiz ieraksti jauno paroli.

Nospied pogu „Apstiprināt” un tava parole ir veiksmīgi nomainīta!

Kā es varu mainīt savu adresi, paroli, e-pastu un citus iestatījumus?

Ienāc lapā Stokker.lv un dodies uz sadaļu „Mans konts”.

Kā mainīt jaunumu saņemšanas iestatījumus?

Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Jaunumu saņemšana”.

 

ATLAIDES UN AKCIJAS

Kādas atlaides ir spēkā interneta veikalā?

Stokker pastāvīgi ir desmitiem preču par ļoti izdevīgām cenām, bet periodiski konkrētām preču grupām un sezonās notiek lielāka apjoma akcijas.

Kā izmantot atlaides (vai dāvanu kartes) kodu?

Vispirms ieej pirkumu grozā un atlaides piemērošanai atķeksē „Ievadīt atlaižu kodu”, pēc tam ievadi unikālo kodu un nospied pogu „Piemērot”.

NB! Visiem burtiem, gan lielajiem, gan mazajiem, jābūt ievadītiem pareizi.

 

PRETENZIJAS

Ko darīt, ja ir radusies sūdzība vai pretenzija?

Ja ir radusies sūdzība vai pretenzija, tās atrisināšanai lūdzam vērsties mūsu klientu apkalpošanas daļā pa e-pastu klients@stokker.com vai tālruni +371 25 484 474

Esmu atklājis, ka prece ir bojāta/ar defektu/neatbilst pasūtītajam. Kā rīkoties tālāk?

Ja, saņemot preci, atklāj, ka neesi tādu pasūtījis, tai ir defekts vai bojāts iepakojums, par to nekavējoties jāpaziņo Stokker Klientu apkalpošanas daļai.

Saņemot preces ar kurjeru, preces, kurām ir konstatēts defekts vai kuras neesi pasūtījis, nekavējoties jāatdod kurjeram.

 

 

Pievienojies vairāk nekā 25 000 profesionāļiem un mājsaimniecībām

Saņem jaunumus un izdevīgus piedāvājumus savā e-pastā!
Paldies, ka pieteicies jaunumu saņemšanai e-pastā!
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
 
 
 
 
PIEVIENOTIES
Aizmirsi paroli?


Izveidot jaunu kontu
Ienākt ar ID karti
ID-kaart
Ienākt ar ID karti >
Ienākt ar Facebook kontuIenākt ar GOOGLE kontu
Bezmaksas+pieg%C4%81de%21