Open MenuProduktu katalogsOpen CartOpen Search
search
(+371) 25 484 474
Latviešu
Valsts
Piegādes valsts
Valoda
OUTLETE-veikalsNomaksaKontakti
Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai
dodieties uz sākumlapu
Bezmaksas piegāde
interneta veikala pasūtījumiem no 150€
Ienākt StokkerPRO
searchMeklēt
1_WLS_457_T4_Hires0001

Frontālais iekrāvējs 457HT, JCB 457&JCB , B

  • Tier 4/Stage IV bez cietdaļiņu filtra
  • Jauns automātiskais viengabala motora pārsegs
  • 16% degvielas ietaupījums salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli
  • Jauna JCB CommandPlus kabīne
  • Jauns MTU 7,7 litru 193 kW (258 ZS) dzinējs

Nosūtīt pieprasījumu
×

Nosūtīt pieprasījumu

  • Tehniskā specifikācija
    • Nominālā jauda: 193 kW
    • Tehnikas svars: 20534 kg
    • Braukšanas ātrums: 40,5 km/h
    • Tapas augstums: 4307 mm
    • FTTL: 12504 kg
    Attēliem ir ilustratīva nozīme.
    + Parādīt vairāk
  • http://www.jcb.com/
    Visi produkti
  • Jaunais JCB 457 nodrošina iespaidīgu redzamību, jaudu, ātrumu, izturību, efektivitāti un kvalitāti. Mašīna ir aprīkota ar jaudīgu MTU dīzeļdzinēju, kas atbilst Tier 4/Stage IV izmešu prasībām un novērš nepieciešamību izmantot dārgo un neefektīvo cieto daļiņu filtru. Jaunā JCB CommandPlus kabīne nodrošina teicamu operatora komfortu un produktivitāti. Teicama redzamība, ergonomiska darba pozīcija un sēdvietai pieslēgtas vadības ierīces ļauj strādāt ar pilnu pārliecību. Novatoriskais dizains nodrošina vienkāršākas tehniskās apkopes no zemes, izmantojot ērti atveramu motora pārsegu. Pielāgotas servisa iespējas un labākais izplatītāja atbalsts teicami papildina komplektāciju. Mašīna, kas ir konstruēta un izstrādāta jebkuram frontālā iekrāvēja darbam.
  • C_WLS_457_27
      • ĀTRUMS
      • COMMANDPLUS
      • DROŠĪBA
      • IZTURĪBA
      • JAUDA
      • SERVISS
      • Jaunā JCB 457 MTU 6R1000 7,7 litru dzinējs nodrošina jaudu 193 kW (258 ZS) un griezes momentu 1150 Nm (par 6% vairāk nekā iepriekšējam modelim). Turklāt tas viss ir pieejams ar mazu dzinēja apgriezienu skaitu, nodrošinot neticami atsaucīgu darbu. Jums nav jāuztraucas par laiku un naudu, kas ir nepieciešama frontālā iekrāvēja cietdaļiņu filtra (DPF) maiņai. MTU dzinējam ir nepieciešama tikai izplūdes gāzu recirkulācijas (EGR) un selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēma. Tas uzlabo degvielas ekonomiju. Jaudīga divkāršā mainīga darba tilpuma virzuļsūkņa hidraulika nodrošina iespaidīgu 323 l/min. cirkulāciju ātrākiem darba cikliem un ļoti dažādiem lietojumiem. Šis frontālais iekrāvējs ar maksimālo izlaušanas spēku 172 kN ir piemērots ļoti smagiem kraušanas darbiem. Izvēlieties savām vajadzībām vispiemērotāko iekrāvēja sviru. Mašīnu var aprīkot ar Z stieņa sakabi (ZX) liela izlaušanas spēka darbiem vai augstāku griezes momentu (HT), ja jāveic paralēlās celšanas darbi vai jāstrādā ar dažādiem papildpiederumiem. 457 modeļa liela un īpaši liela celšanas augstuma opcijas nodrošina, ka mašīna ir piemērota darbam ar kravām lielā augstumā. Riteņu iekrāvēja ar lāpstu novatoriskā elektroniskās vadības sistēma nodrošina progresīvu sajūga atslēgšanu efektīvākai un produktīvākai iekrāvēja vadībai. Šī funkcija vada vilkmi caur transmisiju, novirzot maksimālo jaudu uz iekrāvēja hidrauliku un mazinot servisa bremžu nodilumu un degvielas patēriņu. Jaunajam JCB 457 frontālajam iekrāvējam varat izvēlēties no trijām asu opcijām. Atvērta tipa diferenciāļi ir teicami piemēroti darbam uz stingras pamatnes. Ierobežotas izslīdes diferenciālis ir piemērots darbam uz mīkstām un dubļainām virsmām. Visbeidzot, atvērta tipa diferenciālis ar automātiski bloķējamu priekšējās ass diferenciāli ir piemērots darbam dažādos apstākļos.
      • Jaunā JCB 457 pārkonstruētā ROPS struktūra ir acumirklī pamanāma – tagad ir iespējams uzstādīt kabīnes aizmugures platumam pielāgotus A veida statņus, kas nodrošina plašāku kabīni un panorāmas priekšējo vējstiklu. Iekrāvēja vadīšana ir vēl nebijusi vienkārša – visas vadības ierīces ir nostiprinātas pie sēdvietas un pat ir pārvietojamas kopā ar to. Visi slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas uz labās rokas A veida statņa, nodrošinot vieglāku lietošanu. Lai ērti pārvietotos pa 457 modeļa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, no kuriem vienu var izmantot kā atpakaļskata kameru. Vienkāršā un loģiskā izvēlņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. Izvēlieties frontālā iekrāvēja operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu – mēs piedāvājam ar vienu roku vadāmu sviru vai vairāku sviru konfigurācijas (abas ir pilnīgi elektrohidrauliskas). Trokšņu līmenis kabīnē ir neticami zems – 68 dB(A). Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas izvades un sešas operatora kabīnes ventilācijas izvades, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam 457 riteņiekrāvējam ar lāpstu īpaši izstrādāto Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu vadītājiem ar ļoti dažādām ķermeņa formām.
      • Ja plānojat jauno JCB 457 frontālo iekrāvēju izmantot darbiem karjerā, izvēlieties atsevišķu karjeras darbu komplektu, kas iekļauj zilas mirgojošas atpakaļgaitas gaismas, zaļu operatora klātesamības gaismu, aizmugurējo objektu noteikšanas sistēmu un labas redzamības ārējo marķējumu. Visi pakāpieni ir vienmērīgi izvietoti. Tos papildina ērti satverami rokturi, nodrošinot trīspunktu atbalstu jebkurā brīdī. Jaunajam JCB 457 riteņu frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A statņiem, nodrošinot uzlabotu redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un motora pārsega spoguļi nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Jaunie riteņu pārsegi ir rūpīgi konstruēti, samazinot šļakatas līdz minimumam. Tas uzlabo drošību un mazina gružu uzkrāšanos uz riteņiekrāvēja ar lāpstu. Jaunā 457 kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Jūsu izvēlei ir pieejami svaiga gaisa, ogles un P3-HEPA recirkulācijas filtri. Durvju viras ir uzstādītas uz B veida statņa. Šis vienkāršais risinājums ir būtiski uzlabojis iekļuvi kabīnē pa lielajām un platajām durvīm. Vienlaikus varat arī drošāk piekļūt frontālā iekrāvēja aizmugurējam jumtam.
      • Visu JCB frontālo iekrāvēju, tostarp jaunā 457 modeļa, izstrādē ir izmantota ierobežota elementu analīze un stendizmēģinājumi ar līdz pat vienam miljonam ciklu, nodrošinot teicamu izturību un kalpošanas ilgumu. Akumulatora elementu pārbaudes lielā aukstumā garantē mašīnas iedarbināšanu -20°C temperatūrā. JCB precīzā mehāniskā apstrāde tapām un buksēm nodrošina lielas pielaides un precīzu novietojumu. Lai sasniegtu visaugstākos kvalitātes līmeņus, mēs izmantojam modernākos ražošanas procesus, piemēram, robotizētu mašīnapstrādi, precīzas montāžas un krāsošanas tehnoloģijas, kā arī novatoriskas montāžas metodes. Jaunā MTU dzinēja jauda ir pietiekama visiem ikdienas darbiem, bet izturīgā konstrukcija ir piemērota pēkšņām un straujām slodzes maiņām, kas ir raksturīgas, piemēram, darbu maiņas laikā. JCB 437 iekrāvēja ar lāpstu šarnīrsavienojumam ir lielas slodzes kārbas sekcija, lielas slodzes centra tapa un liels ieliktnis, kā arī divkārši konusveida veltņu gultņi uz apakšējās kārbas savienojumiem. Šāda konstrukcija nodrošina teicamu noturību pret vertikālajām un horizontālajām slodzēm. Lietais aizmugurējais pretsvars aizsargā JCB 457 frontālā iekrāvēja aizmuguri, tostarp aizmugurējās gaismas un dzesēšanas bloku, no bojājumiem. Šļūtenes ir rūpīgi izvietotas un nostiprinātas pie šarnīra savienojuma, kā arī drošā attālumā no jebkādām smailām virsmām. Iekrāvējs ar lāpstu ir pielāgojams lielas slodzes darbiem, tostarp darbam ar atkritumiem vai kodīgiem materiāliem.
      • Jaunā JCB 457 frontālā iekrāvēja MTU dzinējs nodrošina augstu griezes momentu pie maza apgriezienu skaita un uztur to plašā jaudas diapazonā. Mašīnas konstrukcijā izmantojot vieglākus materiālus, varat sagaidīt teicamu jaudas–svara attiecību. Lai taupītu degvielu, tukšgaitā dzinējs izslēdzas. Funkcija nodrošina arī mašīnas izslēgšanos un bremžu aktivēšanos pēc noteikta laika. Hidrauliskais dzesēšanas ventilators automātiski reaģē uz apkārtējās vides maiņām un pielāgojas riteņiekrāvēja ar lāpstu ventilatora ātrumam, optimizējot dzēšanu un mazinot degvielas patēriņu. Tas mazina arī trokšņu daudzumu būvobjektā. Izvēlieties piecu ātrumu transmisiju ar TorqueLock un iegūsiet 100% efektivitāti, piecus pārnesumus, kā arī tuvāku pārnesumu izvietojumu, mazinot dzinēja darbības ātrumu. Rezultāts ir labāka degvielas ekonomija. Riteņa ātruma bremzēšana nozīmē, ka bremzes uz jaunā JCB 457 frontālā iekrāvēja griežas tādā pašā ātrumā kā riteņi, mazinot siltumu un berzi, kā arī uzlabojot degvielas ekonomiju. JCB novatoriskie mainīga darba tilpuma sūkņi nodrošina padevi slodzei jutīgam vārsta blokam, kas patērē jaudu tikai tad, kad ir nepieciešams. Vārstu blokā esošie nenoslogotie plūsmdaļu vārsti nodrošina sviru nolaišanos smaguma spēka ietekmē, neizmantojot hidrauliku, kas mazina degvielas patēriņu.
      • Jaunā JCB 457 iekrāvēja dzinējs ir vienkārši pieejams, pateicoties lielam motora pārsegam, kas ir automātiski atverams. Piekļuve dīzeļdegvielas un šķidruma dīzeļa izplūdē tvertnēm ir tikpat vienkārša un aizsargāta ar slēdzamu režģi, kas atrodas mašīnas aizmugurē. Pateicoties diviem hidrauliskajiem kontūriem ar vairākām eļļas disku bremzēm, frontālā iekrāvēja bremzēšanas sistēmai praktiski nav nepieciešama tehniskā apkope. Vairumam Tier 4 Final dzinēju ir cietdaļiņu filtrs (DPF), kura maiņa ir dārga un laikietilpīga. Jaunā JCB 457 MTU dzinējam nav cietdaļiņu filtra, tas mazina tehniskās apkopes un ekspluatācijas izmaksas. Standarta dzesēšanas bloks ir liels, vienpusējs agregāts, kas ir ātri, vienkārši un droši tīrāms. Jūs varat vienkārši pārbaudīt bremžu, stūres un hidrauliskās sistēmas spiedienu, izmantojot grupas pārbaudes pieslēgvietas. Galvenā drošinātāju plate un releji tagad ir izvietoti blakus durvīm, atvieglojot piekļuvi. Izmantojot JCB 457 frontālajā iekrāvējā augstākās kvalitātes komponentus (MTU dzinēju, ZF transmisijas un asis, Rexroth sūkņus un Parker vārstu blokus), mēs esam radījuši ilgi kalpojošu mašīnu.

Jautā speciālistam

Līdzīgi produkti

Frontālais iekrāvējs  403, JCBFrontālais iekrāvējs  406, JCBFrontālais iekrāvējs 407, JCBFrontālais iekrāvējs  409, JCBFrontālais iekrāvējs  411, JCBFrontālais iekrāvējs  413, JCBFrontālais iekrāvējs  419, JCBFrontālais iekrāvējs  427HT, JCBFrontālais iekrāvējs  437, JCBFrontālais iekrāvējs  435S, JCBFrontālais iekrāvējs  457HT, JCBFrontālais iekrāvējs  427HT AGRI, JCB
ModelisFrontālais iekrāvējs 403, JCBFrontālais iekrāvējs 406, JCBFrontālais iekrāvējs 407, JCBFrontālais iekrāvējs 409, JCBFrontālais iekrāvējs 411, JCBFrontālais iekrāvējs 413, JCBFrontālais iekrāvējs 419, JCBFrontālais iekrāvējs 427HT, JCBFrontālais iekrāvējs 437, JCBFrontālais iekrāvējs 435S, JCBFrontālais iekrāvējs 457HT, JCBFrontālais iekrāvējs 427HT AGRI, JCB
Produkta kods403&JCB406&JCB407&JCB409&JCB411&JCB413&JCB419&JCB427&JCB437&JCB435S&JCB457&JCB427AG&JCB
Nominālā jauda26 kW36.4 kW48 kW54.5 kW81.3 kW108.3 kW129 kW133 kW136 kW172 kW193 kW
Tehnikas svars2850 kg4873 kg5063 kg5926 kg8784 kg9053 kg10613 kg13381 kg14797 kg14055 kg20534 kg
Braukšanas ātrums30 km/h20 km/h35 km/h40 km/h50 km/h50 km/h50 km/h40,0 km/h39,72 km/h52,3 km/h40,5 km/h
Tapas augstums2882 mm3120 mm3120 mm3340 mm3569 mm3579 mm3700 mm3876 mm4021 mm3958 mm4307 mm
FTTL1219 kg3191 kg3265 kg3584 kg5091 kg5153 kg6695 kg8337 kg8495 kg8166 kg12504 kg
 
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
 
 
 
 
Vai Tu zināji, ka 92 no 100 Stokker klientiem mūs ieteiktu saviem draugiem vai kolēģiem.
Ära vajuta
Ienākt StokkerPRO
E-pasts
Sociālie tīkli
Aizmirsi paroli?
Vēl neesi Stokker klients? Uzzini vairāk. Reģistrējies StokkerPRO.
Kalnciema+veikala+sl%C4%93g%C5%A1anas+izp%C4%81rdo%C5%A1ana+popup