Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai dodieties uz sākumlapuBezmaksas piegāde interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
Tehniskie dati
Svars: 20 240 kg
Dzinējs: 6 cilindru Cummins dīzeļdzinējs 210 (282) kW (ZS) Tier 5
Hidrosistēma: divi maināmas plūsmas virzuļtipa sūkņi ar ražību 153 l/min katrs
ZF automātiskā ātrumkārba: 5 ātrumi kustībai uz priekšu (maks. 38,7 km/h) un 3 atpakaļgaitai
Asis: ZF bez diferenciāļu bloķēšanas
Pārsveres slodze ar dakšām, taisnā virzienā – 18,15t
Pārsveres slodze ar dakšām, pie pilna pagrieziena – 15,5t
Ieteicamais darba svars ar dakšām – 8t
Standartaprīkojums
Riepas JCB EARTHMOVER GPR 23.5R25: L3 RADIAL
Iekrāvēja amortizācijas sistēma (SRS)
Apakšējie aizsargi
Apsildāmie ārējie spoguļi
Priekšējie un aizmugurējie darba lukturi, darba gaismas, pagrieziena signāls, atpakaļgaitas signāls
JCB LiveLink telemātikas sistēma
Iekrāvēja vadība ar vienu „džoistiku“
Kabīne
CommandPlus apsildāma kabīne ar trokšņu līmeni 68dB
Tonēti stikli
FOPS/ROPS (aizsardzība pret krītošiem objektiem/pretapgāšanās konstrukcija)
Kabīnē 12 V nodrošinājums
Atpakaļskata kamera ar papildus informatīvo ekrānu
Apsildāms sēdeklis
Klimata kontrole Attēliem un video ir ilustratīvs raksturs.
Jaunais JCB 457 nodrošina iespaidīgu redzamību, jaudu, ātrumu, izturību, efektivitāti un kvalitāti. Mašīna ir aprīkota ar jaudīgu MTU dīzeļdzinēju, kas atbilst Tier 4/Stage IV izmešu prasībām un novērš nepieciešamību izmantot dārgo un neefektīvo cieto daļiņu filtru. Jaunā JCB CommandPlus kabīne nodrošina teicamu operatora komfortu un produktivitāti. Teicama redzamība, ergonomiska darba pozīcija un sēdvietai pieslēgtas vadības ierīces ļauj strādāt ar pilnu pārliecību. Novatoriskais dizains nodrošina vienkāršākas tehniskās apkopes no zemes, izmantojot ērti atveramu motora pārsegu. Pielāgotas servisa iespējas un labākais izplatītāja atbalsts teicami papildina komplektāciju. Mašīna, kas ir konstruēta un izstrādāta jebkuram frontālā iekrāvēja darbam.
ĀTRUMS
COMMANDPLUS
DROŠĪBA
IZTURĪBA
JAUDA
SERVISS
Jaunā JCB 457 MTU 6R1000 7,7 litru dzinējs nodrošina jaudu 193 kW (258 ZS) un griezes momentu 1150 Nm (par 6% vairāk nekā iepriekšējam modelim). Turklāt tas viss ir pieejams ar mazu dzinēja apgriezienu skaitu, nodrošinot neticami atsaucīgu darbu. Jums nav jāuztraucas par laiku un naudu, kas ir nepieciešama frontālā iekrāvēja cietdaļiņu filtra (DPF) maiņai. MTU dzinējam ir nepieciešama tikai izplūdes gāzu recirkulācijas (EGR) un selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēma. Tas uzlabo degvielas ekonomiju. Jaudīga divkāršā mainīga darba tilpuma virzuļsūkņa hidraulika nodrošina iespaidīgu 323 l/min. cirkulāciju ātrākiem darba cikliem un ļoti dažādiem lietojumiem. Šis frontālais iekrāvējs ar maksimālo izlaušanas spēku 172 kN ir piemērots ļoti smagiem kraušanas darbiem. Izvēlieties savām vajadzībām vispiemērotāko iekrāvēja sviru. Mašīnu var aprīkot ar Z stieņa sakabi (ZX) liela izlaušanas spēka darbiem vai augstāku griezes momentu (HT), ja jāveic paralēlās celšanas darbi vai jāstrādā ar dažādiem papildpiederumiem. 457 modeļa liela un īpaši liela celšanas augstuma opcijas nodrošina, ka mašīna ir piemērota darbam ar kravām lielā augstumā. Riteņu iekrāvēja ar lāpstu novatoriskā elektroniskās vadības sistēma nodrošina progresīvu sajūga atslēgšanu efektīvākai un produktīvākai iekrāvēja vadībai. Šī funkcija vada vilkmi caur transmisiju, novirzot maksimālo jaudu uz iekrāvēja hidrauliku un mazinot servisa bremžu nodilumu un degvielas patēriņu. Jaunajam JCB 457 frontālajam iekrāvējam varat izvēlēties no trijām asu opcijām. Atvērta tipa diferenciāļi ir teicami piemēroti darbam uz stingras pamatnes. Ierobežotas izslīdes diferenciālis ir piemērots darbam uz mīkstām un dubļainām virsmām. Visbeidzot, atvērta tipa diferenciālis ar automātiski bloķējamu priekšējās ass diferenciāli ir piemērots darbam dažādos apstākļos.
Jaunā JCB 457 pārkonstruētā ROPS struktūra ir acumirklī pamanāma – tagad ir iespējams uzstādīt kabīnes aizmugures platumam pielāgotus A veida statņus, kas nodrošina plašāku kabīni un panorāmas priekšējo vējstiklu. Iekrāvēja vadīšana ir vēl nebijusi vienkārša – visas vadības ierīces ir nostiprinātas pie sēdvietas un pat ir pārvietojamas kopā ar to. Visi slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas uz labās rokas A veida statņa, nodrošinot vieglāku lietošanu. Lai ērti pārvietotos pa 457 modeļa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, no kuriem vienu var izmantot kā atpakaļskata kameru. Vienkāršā un loģiskā izvēlņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. Izvēlieties frontālā iekrāvēja operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu – mēs piedāvājam ar vienu roku vadāmu sviru vai vairāku sviru konfigurācijas (abas ir pilnīgi elektrohidrauliskas). Trokšņu līmenis kabīnē ir neticami zems – 68 dB(A). Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas izvades un sešas operatora kabīnes ventilācijas izvades, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam 457 riteņiekrāvējam ar lāpstu īpaši izstrādāto Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu vadītājiem ar ļoti dažādām ķermeņa formām.
Ja plānojat jauno JCB 457 frontālo iekrāvēju izmantot darbiem karjerā, izvēlieties atsevišķu karjeras darbu komplektu, kas iekļauj zilas mirgojošas atpakaļgaitas gaismas, zaļu operatora klātesamības gaismu, aizmugurējo objektu noteikšanas sistēmu un labas redzamības ārējo marķējumu. Visi pakāpieni ir vienmērīgi izvietoti. Tos papildina ērti satverami rokturi, nodrošinot trīspunktu atbalstu jebkurā brīdī. Jaunajam JCB 457 riteņu frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A statņiem, nodrošinot uzlabotu redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un motora pārsega spoguļi nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Jaunie riteņu pārsegi ir rūpīgi konstruēti, samazinot šļakatas līdz minimumam. Tas uzlabo drošību un mazina gružu uzkrāšanos uz riteņiekrāvēja ar lāpstu. Jaunā 457 kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Jūsu izvēlei ir pieejami svaiga gaisa, ogles un P3-HEPA recirkulācijas filtri. Durvju viras ir uzstādītas uz B veida statņa. Šis vienkāršais risinājums ir būtiski uzlabojis iekļuvi kabīnē pa lielajām un platajām durvīm. Vienlaikus varat arī drošāk piekļūt frontālā iekrāvēja aizmugurējam jumtam.
Visu JCB frontālo iekrāvēju, tostarp jaunā 457 modeļa, izstrādē ir izmantota ierobežota elementu analīze un stendizmēģinājumi ar līdz pat vienam miljonam ciklu, nodrošinot teicamu izturību un kalpošanas ilgumu. Akumulatora elementu pārbaudes lielā aukstumā garantē mašīnas iedarbināšanu -20°C temperatūrā. JCB precīzā mehāniskā apstrāde tapām un buksēm nodrošina lielas pielaides un precīzu novietojumu. Lai sasniegtu visaugstākos kvalitātes līmeņus, mēs izmantojam modernākos ražošanas procesus, piemēram, robotizētu mašīnapstrādi, precīzas montāžas un krāsošanas tehnoloģijas, kā arī novatoriskas montāžas metodes. Jaunā MTU dzinēja jauda ir pietiekama visiem ikdienas darbiem, bet izturīgā konstrukcija ir piemērota pēkšņām un straujām slodzes maiņām, kas ir raksturīgas, piemēram, darbu maiņas laikā. JCB 437 iekrāvēja ar lāpstu šarnīrsavienojumam ir lielas slodzes kārbas sekcija, lielas slodzes centra tapa un liels ieliktnis, kā arī divkārši konusveida veltņu gultņi uz apakšējās kārbas savienojumiem. Šāda konstrukcija nodrošina teicamu noturību pret vertikālajām un horizontālajām slodzēm. Lietais aizmugurējais pretsvars aizsargā JCB 457 frontālā iekrāvēja aizmuguri, tostarp aizmugurējās gaismas un dzesēšanas bloku, no bojājumiem. Šļūtenes ir rūpīgi izvietotas un nostiprinātas pie šarnīra savienojuma, kā arī drošā attālumā no jebkādām smailām virsmām. Iekrāvējs ar lāpstu ir pielāgojams lielas slodzes darbiem, tostarp darbam ar atkritumiem vai kodīgiem materiāliem.
Jaunā JCB 457 frontālā iekrāvēja MTU dzinējs nodrošina augstu griezes momentu pie maza apgriezienu skaita un uztur to plašā jaudas diapazonā. Mašīnas konstrukcijā izmantojot vieglākus materiālus, varat sagaidīt teicamu jaudas–svara attiecību. Lai taupītu degvielu, tukšgaitā dzinējs izslēdzas. Funkcija nodrošina arī mašīnas izslēgšanos un bremžu aktivēšanos pēc noteikta laika. Hidrauliskais dzesēšanas ventilators automātiski reaģē uz apkārtējās vides maiņām un pielāgojas riteņiekrāvēja ar lāpstu ventilatora ātrumam, optimizējot dzēšanu un mazinot degvielas patēriņu. Tas mazina arī trokšņu daudzumu būvobjektā. Izvēlieties piecu ātrumu transmisiju ar TorqueLock un iegūsiet 100% efektivitāti, piecus pārnesumus, kā arī tuvāku pārnesumu izvietojumu, mazinot dzinēja darbības ātrumu. Rezultāts ir labāka degvielas ekonomija. Riteņa ātruma bremzēšana nozīmē, ka bremzes uz jaunā JCB 457 frontālā iekrāvēja griežas tādā pašā ātrumā kā riteņi, mazinot siltumu un berzi, kā arī uzlabojot degvielas ekonomiju. JCB novatoriskie mainīga darba tilpuma sūkņi nodrošina padevi slodzei jutīgam vārsta blokam, kas patērē jaudu tikai tad, kad ir nepieciešams. Vārstu blokā esošie nenoslogotie plūsmdaļu vārsti nodrošina sviru nolaišanos smaguma spēka ietekmē, neizmantojot hidrauliku, kas mazina degvielas patēriņu.
Jaunā JCB 457 iekrāvēja dzinējs ir vienkārši pieejams, pateicoties lielam motora pārsegam, kas ir automātiski atverams. Piekļuve dīzeļdegvielas un šķidruma dīzeļa izplūdē tvertnēm ir tikpat vienkārša un aizsargāta ar slēdzamu režģi, kas atrodas mašīnas aizmugurē. Pateicoties diviem hidrauliskajiem kontūriem ar vairākām eļļas disku bremzēm, frontālā iekrāvēja bremzēšanas sistēmai praktiski nav nepieciešama tehniskā apkope. Vairumam Tier 4 Final dzinēju ir cietdaļiņu filtrs (DPF), kura maiņa ir dārga un laikietilpīga. Jaunā JCB 457 MTU dzinējam nav cietdaļiņu filtra, tas mazina tehniskās apkopes un ekspluatācijas izmaksas. Standarta dzesēšanas bloks ir liels, vienpusējs agregāts, kas ir ātri, vienkārši un droši tīrāms. Jūs varat vienkārši pārbaudīt bremžu, stūres un hidrauliskās sistēmas spiedienu, izmantojot grupas pārbaudes pieslēgvietas. Galvenā drošinātāju plate un releji tagad ir izvietoti blakus durvīm, atvieglojot piekļuvi. Izmantojot JCB 457 frontālajā iekrāvējā augstākās kvalitātes komponentus (MTU dzinēju, ZF transmisijas un asis, Rexroth sūkņus un Parker vārstu blokus), mēs esam radījuši ilgi kalpojošu mašīnu.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu tīmekļa vietnes darbību. Izvēlieties, kuras sīkdatnes ļaujat mums izmantot: nospiežot "Piekrītu", jūs piekrītat visu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.