Jaunais JCB 457 nodrošina iespaidigu redzamibu, jaudu, atrumu, izturibu, efektivitati un kvalitati. Mašina ir aprikota ar jaudigu MTU dizeldzineju, kas atbilst Tier 4/Stage IV izmešu prasibam un noverš nepieciešamibu izmantot dargo un neefektivo cieto dalinu filtru. Jauna JCB CommandPlus kabine nodrošina teicamu operatora komfortu un produktivitati. Teicama redzamiba, ergonomiska darba pozicija un sedvietai pieslegtas vadibas ierices lauj stradat ar pilnu parliecibu. Novatoriskais dizains nodrošina vienkaršakas tehniskas apkopes no zemes, izmantojot erti atveramu motora parsegu. Pielagotas servisa iespejas un labakais izplatitaja atbalsts teicami papildina komplektaciju. Mašina, kas ir konstrueta un izstradata jebkuram frontala iekraveja darbam.
Feature
Tehniskie dati
Svars: 20 240 kg
Dzinējs: 6 cilindru Cummins dīzeļdzinējs 210 (282) kW (ZS) Tier 5
Hidrosistēma: divi maināmas plūsmas virzuļtipa sūkņi ar ražību 153 l/min katrs
ZF automātiskā ātrumkārba: 5 ātrumi kustībai uz priekšu (maks. 38,7 km/h) un 3 atpakaļgaitai
Asis: ZF bez diferenciāļu bloķēšanas
Pārsveres slodze ar dakšām, taisnā virzienā – 18,15t
Pārsveres slodze ar dakšām, pie pilna pagrieziena – 15,5t
Ieteicamais darba svars ar dakšām – 8t

Standartaprīkojums
Riepas JCB EARTHMOVER GPR 23.5R25: L3 RADIAL
Iekrāvēja amortizācijas sistēma (SRS)
Apakšējie aizsargi
Apsildāmie ārējie spoguļi
Priekšējie un aizmugurējie darba lukturi, darba gaismas, pagrieziena signāls, atpakaļgaitas signāls
JCB LiveLink telemātikas sistēma
Iekrāvēja vadība ar vienu „džoistiku“

Kabīne
CommandPlus apsildāma kabīne ar trokšņu līmeni 68dB
Tonēti stikli
FOPS/ROPS (aizsardzība pret krītošiem objektiem/pretapgāšanās konstrukcija)
Kabīnē 12 V nodrošinājums
Atpakaļskata kamera ar papildus informatīvo ekrānu
Apsildāms sēdeklis
Klimata kontrole
Jaunā JCB 457 MTU 6R1000 7,7 litru dzinējs nodrošina jaudu 193 kW (258 ZS) un griezes momentu 1150 Nm (par 6% vairāk nekā iepriekšējam modelim). Turklāt tas viss ir pieejams ar mazu dzinēja apgriezienu skaitu, nodrošinot neticami atsaucīgu darbu. Jums nav jāuztraucas par laiku un naudu, kas ir nepieciešama frontālā iekrāvēja cietdaļiņu filtra (DPF) maiņai. MTU dzinējam ir nepieciešama tikai izplūdes gāzu recirkulācijas (EGR) un selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēma. Tas uzlabo degvielas ekonomiju. Jaudīga divkāršā mainīga darba tilpuma virzuļsūkņa hidraulika nodrošina iespaidīgu 323 l/min. cirkulāciju ātrākiem darba cikliem un ļoti dažādiem lietojumiem. Šis frontālais iekrāvējs ar maksimālo izlaušanas spēku 172 kN ir piemērots ļoti smagiem kraušanas darbiem. Izvēlieties savām vajadzībām vispiemērotāko iekrāvēja sviru. Mašīnu var aprīkot ar Z stieņa sakabi (ZX) liela izlaušanas spēka darbiem vai augstāku griezes momentu (HT), ja jāveic paralēlās celšanas darbi vai jāstrādā ar dažādiem papildpiederumiem. 457 modeļa liela un īpaši liela celšanas augstuma opcijas nodrošina, ka mašīna ir piemērota darbam ar kravām lielā augstumā. Riteņu iekrāvēja ar lāpstu novatoriskā elektroniskās vadības sistēma nodrošina progresīvu sajūga atslēgšanu efektīvākai un produktīvākai iekrāvēja vadībai. Šī funkcija vada vilkmi caur transmisiju, novirzot maksimālo jaudu uz iekrāvēja hidrauliku un mazinot servisa bremžu nodilumu un degvielas patēriņu. Jaunajam JCB 457 frontālajam iekrāvējam varat izvēlēties no trijām asu opcijām. Atvērta tipa diferenciāļi ir teicami piemēroti darbam uz stingras pamatnes. Ierobežotas izslīdes diferenciālis ir piemērots darbam uz mīkstām un dubļainām virsmām. Visbeidzot, atvērta tipa diferenciālis ar automātiski bloķējamu priekšējās ass diferenciāli ir piemērots darbam dažādos apstākļos.
a