Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai dodieties uz sākumlapuBezmaksas piegāde interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
Tehniskie dati
Svars: 14 780 kg
Dzinējs: 6 cilindru Cummins dīzeļdzinējs 145 (195) kW (ZS) Stage 5
Hidrosistēma: divi maināmas plūsmas virzuļtipa sūkņi ar ražību 126 l/min katrs
ZF automātiskā ātrumkārba: 5 ātrumi kustībai uz priekšu (maks. 40 km/h) un 3 atpakaļgaitai
Asis: ZF bez diferenciāļu bloķēšanas
Pārsveres slodze ar dakšām, taisnā virzienā - 8,2 t
Pārsveres slodze ar dakšām, pie pilna pagrieziena - 6,99 t
Ieteicamais darba svars ar dakšām - 5,5 t
Standartaprīkojums
Riepas JCB EARTHMOVER GPR 20.5R25: L3 RADIAL
Iekrāvēja amortizācijas sistēma (SRS)
Apakšējie aizsargi
Apsildāmie ārējie spoguļi
Priekšējie un aizmugurējie darba lukturi, darba gaismas, pagrieziena signāls, atpakaļgaitas signāls
JCB LiveLink telemātikas sistēma
Iekrāvēja vadība ar vienu "džoistiku"
Kabīne:
CommandPlus apsildāma kabīne ar trokšņu līmeni 68dB ,
tonēti stikli,
FOPS/ROPS (aizsardzība pret krītošiem objektiem/pretapgāšanās konstrukcija),
kabīnē 12 V nodrošinājums
Atpakaļskata kamera ar papildus informatīvo ekrānu
Apsildāms sēdeklis
Klimata kontrole Attēliem un video ir ilustratīvs raksturs.
Aprīkots ar mūsu jaunāko Command Plus kabīni, jaunais JCB 437 frontālais iekrāvējs ir spēcīga, uzticama un ērta darba mašīna. Kā viena no pamata darba mašīnām šis kompaktiekrāvējs ir radīts iespaidīgai produktivitātei un teicamai veiktspējai bez laika zudumiem, ko rada neērtais darbs ar cieto daļiņu filtru. Pateicoties Command Plus, varat baudīt savā klasē labāko komfortu, redzamību, ergonomiku un skaņas izolāciju, kā arī citas frontālā iekrāvēja priekšrocības. Šīs priekšrocības iekļauj teicamu apkalpojamību, drošību un daudz citu priekšrocību.
COMMAND PLUS
DROŠA VADĪBA
EFEKTĪVA KONSTRUKCIJA
KVALITĀTES PROCEDŪRA
PRODUKTĪVA VEIKTSPĒJA
RETĀKAS APKOPES UN APKALPOŠANA
437 frontālajam iekrāvējam ir pārstrādāta ROPS konstrukcija. A veida statņi ir tādā pašā platumā kā kabīnes aizmugure, nodrošinot plašāku interjeru un panorāmas priekšējo vējstiklu. Slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas pie labās rokas A statņa. Lai ērti pārvietotos pa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, no kuriem vienu var izmantot kā atpakaļskata kameru. JCB vienkāršā un loģiskā izvēlņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. JCB 437 frontālā iekrāvēja standarta aprīkojumā ir iekļauti apsildāmi ārējie spoguļi, kas ir elektroniski regulējami no kabīnes iekšpuses. Lai nodrošinātu labāko redzamības lauku, ir pieejami arī izliektie spoguļi. Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas izvades un sešas operatora kabīnes ventilācijas izvades, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Visas vadības ierīces ir uzstādītas uz sēdekļiem un pārvietojas kopā ar sēdekļa balstiekārtu. Varat izvēlēties operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu. Izvēlei ir pieejama ar vienu roku lietojama vadības svira vai vairāku vadības sviru konfigurācija. Tās visas izmanto elektrohidrauliku maksimālai precizitātei. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu vadītājiem ar ļoti dažādām ķermeņa formām.
Jaunajam JCB 437 frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A veida statņiem, nodrošinot uzlabotu redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un motora pārsega spoguļi nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Iekrāvēja pakāpieni ir vienmērīgi izvietoti. Tos papildina ērti satverami rokturi, nodrošinot trīspunktu atbalstu jebkurā brīdī. Neslīdošas virsmas celiņi un papildu rokturi uzlabo pārvietošanās drošību ap mašīnu. Tagad durvju viras ir uzstādītas uz JCB 437 A veida statņa. Šis vienkāršais risinājums ir būtiski uzlabojis iekļuvi kabīnē pa lielajām un platajām durvīm. Vienlaikus varat arī drošāk piekļūt iekrāvēja aizmugurei. Pilnie riteņu pārsegi ir rūpīgi konstruēti, nodrošinot minimālas šļakatas ar jebkura veida riepām. Tas uzlabo drošību un mazina gružu uzkrāšanos uz frontālā iekrāvēja. Dzinēji ar cietdaļiņu filtru rada papildu ugunsgrēka risku, jo reģenerācijas režīmā var rasties ļoti liels karstums. Jaunais modelis 437 neizmanto cietdaļiņu filtru (DPF), tāpēc iepriekš minētie riski nav aktuāli. Kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Varat izvēlēties arī svaiga gaisa vai ogles filtrus.
JCB 437 frontālā iekrāvēja automātiskās tukšgaitas funkcija atiestata dzinēju uz 700 apgr./min., ja 30 sekundes netiek veikts nekāds darbs. Eco Mode iestata maksimālo dzinēja darbības ātrumu uz 1800 apgr./min., samazinot degvielas patēriņu. Neņemot to vērā, produktivitāte saglabājas tikpat iespaidīga. Hidrauliskais dzesēšanas ventilators automātiski reaģē uz apkārtējās vides izmaiņām un pielāgojas ventilatora ātrumam, optimizējot dzesēšanu un mazinot degvielas patēriņu. Konfigurācijas papildu priekšrocība ir zemāks trokšņu līmenis. Sešu ātrumu transmisija ar TorqueLock nodrošina 100% efektivitāti visos pārnesumos, kas uzlabo riteņiekrāvēja ar lāpstu degvielas patēriņu. Tuvākas pārnesumu attiecības nodrošina zemākus dzinēja ātrumus katrā pārnesumā. Riteņa ātruma bremzēšana nozīmē, ka bremzes griežas tādā pašā ātrumā kā riteņi, mazinot siltumu un berzi, kā arī uzlabojot degvielas ekonomiju. Vienlaikus vārstu blokā esošie nenoslogotie plūsmdaļu vārsti nodrošina strēļu nolaišanos smaguma spēka ietekmē, kas uzlabo efektivitāti. JCB novatoriskie mainīga darba tilpuma sūkņi nodrošina padevi slodzei jutīgam vārsta blokam, kas patērē jaudu tikai tad, kad ir nepieciešams, un nodrošina precīzāku un efektīvāku iekrāvēja vadību. JCB Smoothride kravas balstiekārta mazina triecienus kraušanas darbu laikā, mazinot materiālu zudumus un strukturālās slodzes, kā arī uzlabojot operatora komfortu. Darba ātrumus ar darba agregātu var mainīt no kabīnes ar modernākajām Command Plus vadības ierīcēm.
JCB 437 frontālā iekrāvēja šarnīrsavienojumam ir lielas slodzes kārbas sekcija, lielas slodzes centra tapa un liels ieliktnis, kā arī divkārši konusveida veltņu gultņi uz apakšējās kārbas savienojumiem. Šāda konstrukcija nodrošina teicamu noturību pret vertikālajām un horizontālajām slodzēm. Ierobežota elementu analīze, kā arī plašas izturības pārbaudes un stendizmēģinājumi nodrošina teicamu strukturālo stiprumu un izturību. Akumulatora elementu pārbaudes lielā aukstumā garantē mašīnas iedarbināšanu -20°C temperatūrā. Tapu un ieliktņu lielās pielaides un precīzo izvietojumu garantē JCB precīzās mašīnbūves metodes. Lai sasniegtu visaugstākos kvalitātes līmeņus, mēs izmantojam modernākos ražošanas procesus, piemēram, robotizētu mašīnapstrādi, precīzas montāžas un krāsošanas tehnoloģijas, kā arī novatoriskas montāžas metodes. Lietais aizmugurējais pretsvars aizsargā JCB 437 frontālā iekrāvēja aizmuguri, tostarp aizmugurējās gaismas un dzesēšanas bloku, pret bojājumiem. Šļūtenes ir rūpīgi izvietotas un nostiprinātas pie šarnīra savienojuma, kā arī drošā attālumā no jebkādām smailām virsmām. Jaunā priekšējā šasija ir īpaši izturīga. Tā ir stiprināta ar papildu ribojumu un uzstūriem, nodrošinot maksimālu kalpošanas laiku. Papildu aizsardzībai ir pieejami pret triecieniem noturīgi spārnu aizsargi un uzlikas. Šim frontālajam iekrāvējam ir iebūvētas tērauda šķidrumu tvertnes, kas nodrošina teicamu aizsardzību pret noplūdēm – daudz labāku salīdzinājumā ar dažu konkurentu izvēlētajām plastmasas tvertnēm.
Jaudīga divkāršā maināma darba tilpuma virzuļsūkņa hidraulika nodrošina iespaidīgu 264 l/min. cirkulāciju ātrākiem darbiem un JCB 437 frontālā iekrāvēja pielāgojamībai jebkurām vajadzībām. Cummins QSB 6,7 litru dzinējs sasniedz maksimālo jaudu (136 kW) un griezes momentu (841 Nm) ar mazu apgriezienu skaitu. Maināmas ģeometrijas turbokompresors uzlabo veiktspēju ar mazu dzinēja apgriezienu skaitu, paātrinot darbu izpildi un uzlabojot saķeres spēku. Izvēlieties no trijām asu opcijām: standarta diferenciāļi darbam uz stingras pamatnes, ierobežotas izslīdes diferenciālis darbam uz mīkstām un dubļainām virsmām ar sliktāku saķeri, kā arī atvērta tipa diferenciālis ar automātiski bloķējamu priekšējās ass diferenciāli darbam dažādos apstākļos. Jums vairs nav jātērē līdzekļi un laiks cietdaļiņu filtru (DPF) maiņai. Dzinējs atbilst Tier 4 Final/Stage IV standartiem, izmantojot tikai izplūdes gāzu recirkluāciju (EGR) un selektīvo katalītisko reducēšanu (SCR). Tas uzlabo degvielas ekonomiju. Maināmi iekrāvēja sviras aizturi nozīmē, ka operatori var mainīt iekrāvēja sviras augstuma ierobežojumu, kā arī atiestatīt rakšanas un greiderēšanas funkcijas. Šim frontālajam iekrāvējam ir uzlabota drošība un produktivitāte. Novatoriskā elektroniskā vadība nodrošina progresīvu sajūga atslēgšanu efektīvākai un produktīvākai iekrāvēja vadībai. Šī funkcija vada saķeres spēku caur transmisiju, novirzot maksimālo jaudu uz iekrāvēja hidrauliku un mazinot servisa bremžu nodilumu un degvielas patēriņu.
Jaunā JCB 437 frontālā iekrāvēja dzinējs ir viegli pieejams, pateicoties lielam motora pārsegam, kas ir ērti atverams no sāniem. Piekļuve dīzeļdegvielas un šķidruma dīzeļa izplūdē tvertnēm ir tikpat vienkārša un aizsargāta ar slēdzamu režģi, kas atrodas mašīnas aizmugurē. Apsildes un ventilācijas filtri ir ērti novietoti aiz ārējiem piekļuves paneļiem. Vējstikla šķidruma, dzinēja eļļas un dzeses šķidruma līmeni var pārbaudīt no kabīnes, bet ikdienas pārbaudes un smēreļļas maiņas veikt zemes līmenī. Ciklona dzinēja ventilatora caurpūtes filtrs nodrošina četras reizes lielāku filtrēšanas jaudu nekā standarta gaisa filtri. Tas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku ar mazāku daudzumu komponentu un labāku efektivitāti, uzlabojot dzinēja aizsardzību. Vairums Tier 4 Final/Stage IV dzinēju izmanto cietdaļiņu filtru (DPF), kas ir dārgs un tā nomaiņa aizņem daudz laika. Cummins dzinējam nav cietdaļiņu filtra, tas mazina servisa un ekspluatācijas izmaksas. JCB 437 riteņiekrāvēju ar lāpstu aprīkojot ar augstākās kvalitātes komponentiem (Cummins dzinēju, ZF transmisijas un asis, Rexroth sūkņus un Parker vārstu blokus), mēs esam radījuši ilgi kalpojošu mašīnu.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu tīmekļa vietnes darbību. Izvēlieties, kuras sīkdatnes ļaujat mums izmantot: nospiežot "Piekrītu", jūs piekrītat visu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.