Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai dodieties uz sākumlapuBezmaksas piegāde interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
Mēs zinām, ka frontālais iekrāvējs ir svarīga mašīna jebkura objekta darbā. Tādēļ JCB 427 pamatā ir kvalitāte un uzticamība. Tas ir arī radīts iespaidīgai produktivitātei un teicamai veiktspējai bez laika zudumiem, ko rada neērtais darbs ar cieto daļiņu filtru. Iespējams, būtiskākās izmaiņas, kas attiecas uz šo frontālo iekrāvēju, ir JCB jaunākā Command Plus kabīne ar labāko komfortu, redzamību, ergonomiku un skaņas izolāciju. Sagaidiet arī teicamu apkalpojamību un drošību.
COMMAND PLUS
DROŠA VADĪBA
EFEKTĪVA KONSTRUKCIJA
KVALITĀTE, UZTICAMĪBA UN IZTUR
PRODUKTĪVA VEIKTSPĒJA
RETĀKAS APKOPES UN APKALPOŠANA
427 Wastemaster frontālajam iekrāvējam ir pilnībā pastrādāta ROPS/FOPS konstrukcija. Statņi ir tādā pašā platumā kā kabīnes aizmugurē, nodrošinot plašu interjeru un priekšējo panorāmas vējstiklu. Slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas pie labās rokas A statņa. Lai ērti pārvietotos pa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, no kuriem vienu var izmantot kā atpakaļskata kameru. JCB vienkāršā un loģiskā izvēļņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. JCB 427 Wastemaster frontālā iekrāvēja standarta aprīkojumā ir iekļauti apsildāmi ārējie spoguļi, kas ir elektroniski regulējami no kabīnes iekšpuses. Lai nodrošinātu labāko redzamības lauku, ir pieejami arī izliektie spoguļi. Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas atveres un sešas operatora ventilācijas atveres, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Visas vadības ierīces ir uzstādītas uz sēdekļiem un pārvietojas kopā ar sēdekļa balstiekārtu. Varat izvēlēties operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu. Izvēlei ir pieejama ar vienu roku lietojama vadības svira vai vairāku vadības sviru konfigurācija. Tās visas izmanto elektrohidrauliku, nodrošinot maksimālu precizitāti. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu ļoti dažādas ķermeņa formas vadītājiem.
Jaunajam JCB 427 Wastemaster frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A veida statņiem, uzlabojot redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un motora pārsega spoguļi nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Iekrāvēja pakāpieni ir vienmērīgi izvietoti. Tos papildina ērti satverami rokturi, nodrošinot trīspunktu atbalstu jebkurā brīdī. Neslīdošas virsmas celiņi un papildu rokturi uzlabo pārvietošanās drošību ap mašīnu. Tagad durvju viras ir uzstādītas uz JCB 427 Wastemaster A veida statņa. Šis vienkāršais risinājums ir būtiski uzlabojis iekļuvi kabīnē pa lielajām un platajām durvīm. Vienlaikus varat arī drošāk piekļūt iekrāvēja aizmugurei. Pilnie riteņu pārsegi ir rūpīgi konstruēti, nodrošinot minimālas šļakatas ar jebkura veida riepām. Tas uzlabo drošību un mazina gružu uzkrāšanos uz riteņiekrāvēja ar lāpstu. Dzinēji ar cietdaļiņu filtru rada papildu ugunsgrēka risku, jo reģenerācijas režīmā var rasties ļoti liels karstums. Jaunie 427 Wastemaster neizmanto cietdaļiņu filtru, tāpēc iepriekš minētie riski nav aktuāli. Kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Varat izvēlēties arī svaiga gaisa vai ogles filtrus.
JCB 427 Wastemaster frontālā iekrāvēja automātiskās tukšgaitas funkcija atiestata dzinēju uz 700 apgr./min., ja 30 sekundes netiek veikts nekāds darbs. Eco Mode iestata maksimālo dzinēja darbības ātrumu uz 1800 apgr./min., samazinot degvielas patēriņu. Neņemot to vērā, produktivitāte saglabājas tikpat iespaidīga. Hidrauliskais dzesēšanas ventilators automātiski reaģē uz apkārtējās vides izmaiņām un pielāgojas ventilatora ātrumam, optimizējot dzesēšanu un mazinot degvielas patēriņu. Konfigurācijas papildu priekšrocība ir zemāks trokšņu līmenis. Piecu ātrumu transmisija ar TorqueLock nodrošina 100% efektivitāti no otrā līdz piektajam pārnesumam, kas uzlabo frontālā iekrāvēja degvielas patēriņu. Tuvākas pārnesumu attiecības nodrošina zemākus dzinēja ātrumus katrā pārnesumā. Riteņa ātruma bremzēšana nozīmē, ka bremzes griežas tādā pašā ātrumā kā riteņi, mazinot siltumu un berzi, kā arī uzlabojot degvielas ekonomiju. Vienlaikus vārstu blokā esošie nenoslogotie plūsmdaļu vārsti nodrošina strēļu nolaišanos smaguma spēka ietekmē, kas uzlabo efektivitāti. JCB novatoriskie mainīga darba tilpuma sūkņi nodrošina padevi slodzei jutīgam vārsta blokam, kas patērē jaudu tikai tad, kad ir nepieciešams, un nodrošina precīzāku un efektīvāku iekrāvēja vadību. JCB Smoothride kravas balstiekārta mazina triecienus kraušanas darbu laikā, mazinot materiālu zudumus un strukturālās slodzes, kā arī uzlabojot operatora komfortu. Darba ātrumus ar darba agregātu var mainīt no kabīnes ar modernākajām Command Plus vadības ierīcēm.
JCB 427 Wastemaste frontālā iekrāvēja šarnīrsavienojumam ir lielas slodzes kārbas sekcija, lielas slodzes centra tapa un liels ieliktnis, kā arī divkārši konusveida veltņu gultņi uz apakšējās kārbas savienojumiem. Šāda konstrukcija nodrošina teicamu noturību pret vertikālajām un horizontālajām slodzēm. Ierobežota elementu analīze, kā arī plašas izturības pārbaudes un stendizmēģinājumi nodrošina teicamu strukturālo stiprumu un izturību. Akumulatora elementu pārbaudes lielā aukstumā garantē mašīnas iedarbināšanu -20°C temperatūrā. JCB precīzā mehāniskā apstrāde tapām un buksēm nodrošina lielas pielaides un precīzu novietojumu. Mēs izmantojam modernākos ražošanas procesus, piemēram, robotu apstrādes, precīzas montāžas un krāsošanas tehnoloģijas, kā arī novatoriskas montāžas metodes, lai sasniegtu visaugstākos kvalitātes līmeņus. Lietais aizmugurējais pretsvars aizsargā JCB 427 Wastemaster frontālā iekrāvēja aizmuguri, tostarp aizmugurējās gaismas un dzesēšanas bloku, no bojājumiem. Šļūtenes ir rūpīgi izvietotas un nostiprinātas pie šarnīra savienojuma, kā arī drošā attālumā no jebkādām smailām virsmām. Jaunā priekšējā šasija ir īpaši izturīga. Tā ir stiprināta ar papildu ribojumu un uzstūriem maksimālam kalpošanas laikam. Papildu aizsardzībai ir pieejami pret triecieniem noturīgi spārnu aizsargi un uzlikas. Šim riteņu frontālajam iekrāvējam ir iebūvētas tērauda šķidrumu tvertnes, kas nodrošina teicamu aizsardzību pret noplūdēm, – daudz labāku salīdzinājumā ar dažu konkurentu izvēlētajām plastmasas tvertnēm.
Jaudīga divkāršā maināma darba tilpuma virzuļsūkņa hidraulika nodrošina iespaidīgu 264 l/min. cirkulāciju ātrākiem darbiem un JCB 427 Wastemaster frontālā iekrāvēja pielāgojamībai jebkurām vajadzībām. Cummins QSB 6,7 litru dzinējs sasniedz maksimālo jaudu (133 kW) un griezes momentu (841 Nm) ar mazu apgriezienu skaitu, nodrošinot teicamu atsaucību. Maināmas ģeometrijas turbokompresors uzlabo veiktspēju ar mazu dzinēja apgriezienu skaitu, paātrinot darbu izpildi un uzlabojot vilkmi. Izvēlieties no trijām asu opcijām: standarta diferenciāļi darbam uz stingras pamatnes, ierobežotas izslīdes diferenciālis darbam uz mīkstām un dubļainām virsmām ar sliktāku saķeri, kā arī atvērta tipa diferenciālis ar automātiski bloķējamu priekšējās ass diferenciāli darbam dažādos apstākļos. Jums vairs nav jātērē līdzekļi un laiks cietdaļiņu filtru (DPF) maiņai. Dzinējs atbilst Tier 4 Final/Stage IV standartiem, izmantojot tikai izplūdes gāzu recirkulāciju (EGR) un selektīvo katalītisko reducēšanu (SCR). Tas uzlabo degvielas ekonomiju. Maināmi iekrāvēja sviras aizturi nozīmē, ka operatori var mainīt iekrāvēja sviras augstuma ierobežojumu, kā arī atiestatīt rakšanas un greiderēšanas funkcijas. Šim riteņiekrāvējam ar lāpstu ir uzlabota drošība un produktivitāte. Novatoriskā elektroniskā vadība nodrošina progresīvu sajūga atslēgšanu efektīvākai un produktīvākai iekrāvēja vadībai. Šī funkcija vada vilkmi caur transmisiju, novirzot maksimālo jaudu uz iekrāvēja hidrauliku un mazinot servisa bremžu nodilumu un degvielas patēriņu.
Jaunā JCB 427Wastemaster riteņu frontālā iekrāvēja dzinējs ir vienkārši pieejams, pateicoties lielam motora pārsegam, kas ir ērti atverams no sāniem. Piekļuve dīzeļdegvielas un šķidruma dīzeļa izplūdē tvertnēm ir tikpat vienkārša un aizsargāta ar slēdzamu režģi, kas atrodas mašīnas aizmugurē. Apsildes un ventilācijas filtri ir ērti novietoti aiz ārējiem piekļuves paneļiem. Vējstikla šķidruma, dzinēja eļļas un dzeses šķidruma līmeni var pārbaudīt no kabīnes, bet ikdienas pārbaudes un smēreļļas maiņas veikt zemes līmenī. Ciklona dzinēja ventilatora caurpūtes filtrs nodrošina četras reizes lielāku filtrēšanas jaudu nekā standarta gaisa filtri. Tas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku ar mazāku daudzumu komponentu un labāku efektivitāti, uzlabojot dzinēja aizsardzību. Vairums Tier 4 Final/Stage IV dzinēju izmanto cietdaļiņu filtru (DPF), kas ir dārgs un tā nomaiņa aizņem daudz laika. Cummins dzinējam nav cietdaļiņu filtra, tas mazina servisa un ekspluatācijas izmaksas. Izmantojot JCB 427 Wastemaster riteņu frontālajā iekrāvējā augstākās kvalitātes komponentus (Cummins dzinēju, ZF transmisijas un asis, Rexroth sūkņus un Parker vārstu blokus), mēs esam radījuši ilgi kalpojošu mašīnu.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu tīmekļa vietnes darbību. Izvēlieties, kuras sīkdatnes ļaujat mums izmantot: nospiežot "Piekrītu", jūs piekrītat visu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.