JAUNUMS!
Pievienojies!
Open MenuProduktu katalogs0Open CartOpen Search
search
Iestatījumi
Vietne (valsts)
Piegādes valsts
valoda
0
Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai
dodieties uz sākumlapu
Bezmaksas piegāde
interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
searchMeklēt
Frontālais iekrāvējs  419, JCB
Frontālais iekrāvējs  419, JCB 2.
Frontālais iekrāvējs  419, JCB 3.

Frontālais iekrāvējs 419, JCB

Produkta kods: 419&JCB   , C
  • Augsta jaudas un svara attiecība teicamai veiktspējai
  • Sešu ātrumu 48 km/h transmisija ar TorqueLock
  • Ērta operatora vide un JCB Smoothride balstiekārta
  • T4F/Stage IV 6,7 litru dzinējs nodrošina 183 ZS un 841 Nm
  • Liela griezes momenta iekrāvēja svira ar augstas celšanas opciju
  • Cummins dzinējs, ZF transmisija/asis, Rexroth sūkņi, Husco vārstu bloki
Pasūtāma prece
Nosūtīt pieprasījumu
×

Nosūtīt pieprasījumu

  • Tehniskā specifikācija
    • Nominālā jauda: 129 kW
    • Tehnikas svars: 10613 kg
    • Braukšanas ātrums: 50 km/h
    • Tapas augstums: 3700 mm
    • FTTL: 6695 kg
    Attēliem un video ir ilustratīvs raksturs.
    + Parādīt vairāk
  • http://www.jcb.com/
    Visi produkti
  • JCB 419S riteņiekrāvējs ar lāpstu ir radīts maksimālai produktivitātei lauksaimniecībā. Pateicoties lielajai jaudas un svara attiecībai, kā arī augstākās kvalitātes komponentiem – Cummins dzinējam, ZF transmisijai un asīm, Rexroth sūkņiem, – 419S uzticami kalpos daudzus gadus. Un 183 ZS, 841 Nm, kā arī 180 l/min. hidrauliskā sistēma nodrošinās maksimālu veiktspēju. Strādājiet ērti visu dienu – galu galā operators, kurš jūtas ērti, strādā ražīgāk. Tas ir arī drošs, viegli apkalpojams un, pateicoties tādām tehnoloģijām kā Eco mode un Auto Idle, – ļoti ekonomisks.
  • JCB-419-02
      • COMMAND PLUS
      • DROŠA VADĪBA
      • EFEKTĪVS DIZAINS
      • NEPĀRSPĒJAMA DARBĪBA
      • VIEGLA UZTURĒŠANA, ILGI APKOPE
      • 419S frontālajam iekrāvējam ir pilnībā pastrādāta ROPS/FOPS konstrukcija. Statņi ir tādā pašā platumā kā kabīnes aizmugure, nodrošinot plašu interjeru un priekšējo panorāmas vējstiklu. Slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas pie labās rokas A statņa. Lai ērti pārvietotos pa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, vienu no tiem var izmantot kā atpakaļskata kameru. JCB vienkāršā un loģiskā izvēlņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. JCB 419S frontālā iekrāvēja standarta aprīkojumā ir iekļauti apsildāmi ārējie spoguļi, kas ir elektroniski regulējami no kabīnes iekšpuses. Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas izvades un sešas operatora kabīnes ventilācijas izvades, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Visas vadības ierīces ir uzstādītas uz sēdekļiem un pārvietojas kopā ar pneimatisko sēdekļa balstiekārtu. Varat izvēlēties operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu. Izvēlei ir pieejama ar vienu roku lietojama vadības svira vai vairāku vadības sviru konfigurācija. Tās visas izmanto elektrohidrauliku maksimālai precizitātei. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu vadītājiem ar ļoti dažādām ķermeņa formām.
      • Jaunajam JCB 419S frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A statņiem, nodrošinot uzlabotu redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un atpakaļskata kamera nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Vienmērīgi izvietoti pakāpieni un labi izvietoti rokturi nodrošina drošu iekļūšanu frontālajā iekrāvējā. Neslīdoša pakāpienu virsma un papildu rokturi nodrošina drošu operatora iekļūšanu frontālajā iekrāvējā. Dzinēji ar cietdaļiņu filtru rada papildu ugunsgrēka risku, jo reģenerācijas režīmā var rasties ļoti liels karstums. Jaunie 419S neizmanto cietdaļiņu filtru, tāpēc iepriekš minētie riski nav aktuāli. Kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Varat izvēlēties arī svaiga gaisa vai ogles filtrus.
      • JCB 419S automātiskās tukšgaitas funkcija atiestata dzinēja ātrumu uz 750 apgriezieniem minūtē, ja 30 sekundes nav veiktas nekādas darbības, bet ekonomiskais režīms ierobežo dzinēja ātrumu līdz 1800 apgriezieniem minūtē, lai samazinātu degvielas patēriņu. Produktivitāte jebkurā gadījumā ir ievērojama. Sešu ātrumu pārnesumkārba ar griezes momenta bloķēšanu ļauj šo riteņiekrāvēju izmantot ar maksimālu efektivitāti visos pārnesumos. Tuvāki pārnesumskaitļi nozīmē mazāku dzinēja ātrumu katrā no pārnesumiem, nodrošinot uzlabotu darbību un samazinātu degvielas patēriņu, kā arī lielāku grūdiena spēku. JCB 419S hidrauliskais ventilators reaģē uz apkārtējo temperatūru un regulē ventilatora ātrumu optimālai dzesēšanai, mazākam degvielas patēriņam un zemākam trokšņu līmenim. JCB inovatīvie sūkņi ar regulējamu tilpuma padevi nodrošina ielādi konstatējoša vārsta bloķētāja darbību, kas patērē jaudu tikai pēc pieprasījuma, nodrošinot precīzu un efektīvu riteņiekrāvēja kontroli. Atslogošanas spoles vārsti nolaiž strēles, izmantojot gravitācijas spēku, nevis hidrauliku, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Reģeneratīvā izmešanas shēma uzlabo ciklu ilgumu. Tā arī nodrošina lielāku ekonomiju, samazinot hidrauliskās jaudas patēriņu. Augsti novietotas atpakaļgaitas bremzes samazina viskozo vilkšanu, braucot pa ceļiem un veicot pārkraušanu, kas uzlabo degvielas patēriņa efektivitāti. JCB Smoothride kravas satveršana ierobežo triecienus, samazina materiālu izliešanu un konstrukcijas spriegumu, kā arī palielina lietotāja komfortu. Izmantojot modernākās Command Plus vadības ierīces, sakabes ātrumu var regulēt kabīnē.
      • Šī riteņiekrāvēja Cummins QSB 6,7 litru dzinējs ģenerē 136 kW (183 zirgspēkus) ar lielāko griezes momentu 841 Nm tikai pie 1500 apgriezieniem minūtē, nodrošinot izcilu reaģētspēju. Tehnika atbilst T4F/IV, neizmantojot dīzeļdegvielas daļiņu filtru (Diesel Particulate Filter — DPF). JCB 419S cikla laiki ir ātri: mainīgas ģeometrijas turbokompresors nodrošina uzlabotu darbību ar mazu dzinēja ātrumu, bet jaudīgā virzuļsūkņa hidraulika ar regulējamu tilpuma padevi var cirkulēt 180 l/min. JCB atsevišķi nopērkamā ātrā sakabe atvieglo papildus aprīkojuma nomaiņu. Ātrā sakabe ir saderīga arī ar citu ražotāju papildus aprīkojumu. JCB 419S īpaši izturīgā (HT) strēle ļauj izvēlēties starp paralēlu vai neparalēlu pacelšanu, kā arī nodrošina lielisku riteņiekrāvēja aizmugures redzamību, kas lieliski noder, lietojot vairākus agregātus vienlaicīgi. Izvēlieties HT strēli un izmantojiet šo riteņiekrāvēju darbam augstumā (iekraušana konteineros, treileros un kaisītājos). Optimālam cikla ilgumam un efektivitātei (ar paātrinājumu, braukšanu kalnā un pa ceļiem) JCB unikālā sešu ātrumu pārnesumkārba nodrošina griezes momenta pārveidotāja bloķēšanu visos ātrumos. JCB inovatīvā elektroniskā vadība ļauj atvienot sajūgu ar bremzes pedāli, tādējādi nodrošinot efektīvu riteņiekrāvēja darbību. Šī funkcija kontrolē vilcējspēku, izmantojot transmisiju un novirzot maksimālu jaudu uz riteņiekrāvēja hidrauliku, kā arī samazinot darba bremžu nolietošanos un degvielas patēriņu. JCB 419S riteņiekrāvējs ir izstrādāts, lai sasniegtu izcilus rezultātus lauksaimniecībā. Augsta jaudas/masas attiecība un LSD asis ir lieliski piemērotas lauksaimniecības darbiem.
      • Tā kā jaunajam JCB 419S riteņiekrāvējam ir viens liels dzinēja pārsegs, dzinējam var viegli piekļūt. Piekļuve DEF tvertnei ir vienkārša — tai var piekļūt mašīnas aizmugurē. Elektroniskā uzraudzības sistēma informē par mašīnas stāvokli, parādot reāllaika brīdinājumus. Tas garantē 419S lietotāja drošību. Atsevišķi iegādājams automātiskās smērvielu pievienošanas komplekts nodrošina, ka šis riteņiekrāvējs pats automātiski veiks smērvielu pievienošanu, bet standarta dzesēšanas elements un programmējams apgriežamais ventilators nodrošina efektīvu dzesēšanu putekļainā vidē. JCB 419S ir izmantoti augstas kvalitātes komponenti, piemēram, Cummins dzinējs, ZF transmisija un asis, Rexroth sūknis un Husco atdalošais vārsts, tāpēc šim modelim ir ilgs darbmūžs. Pilna hidrauliskā divu bremžu sistēma ar vairākiem eļļā iegremdētiem diskiem nodrošina, ka autoiekrāvēja bremžu sistēmai gandrīz nav nepieciešama apkope. Lielākā daļa Tier 4 Final/IV izmanto dīzeļdegvielas daļiņu filtru, kura nomaiņa var prasīt daudz laika un līdzekļu. Cummins dzinējam nav DPF filtra, tādējādi tiek samazinātas apkopes un lietošanas izmaksas.

Jautā speciālistam

 
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
  • Klientu atbalsta serviss Pi-Pk 8.00-17.00
 
 
 
 
Piesakies jaunumu saņemšanai e-pastā un uzzini pirmais par īpašajiem piedāvājumiem. Ikmēneša ziņas, ieteikumi un atgādinājumi tavā e-pastā
 
 
Vai Jūs zinājāt, ka 92 no 100 Stokker klientiem mūs ieteiktu saviem draugiem vai kolēģiem?
Ära vajuta
Mans Stokker
E-pasts
Smart-ID
Facebook/Google
Mainīt vai atjaunot paroli?

Pieslēgties ar SmartID

Ja lietojat Smart-ID "Basic" kontu, reģistrācija StokkerPRO Bonuss programmai nebūs iespējama. Nepieciešams izveidot pilno Smart-ID kontu, izmantojot e-ID karti vai bankas filiālē, lai veiktu personas identitātes apliecināšanu.

  • Ja esat Stokker klients, bet e-veikalu izmantojat pirmo reizi
  • izveidojat paroli , lai ienāktu sistēmā.

Vēl neesi Stokker klients? Ieskaties šeit un reģistrējies →Reģistrējies StokkerPRO un pelni ar pirkumiem.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
Pārvaldīt iestatījumus
Apstiprināt visas