Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai dodieties uz sākumlapuBezmaksas piegāde interneta veikala pasūtījumiem uz pakomātiem no 49€
JCB 419S riteņiekrāvējs ar lāpstu ir radīts maksimālai produktivitātei lauksaimniecībā. Pateicoties lielajai jaudas un svara attiecībai, kā arī augstākās kvalitātes komponentiem – Cummins dzinējam, ZF transmisijai un asīm, Rexroth sūkņiem, – 419S uzticami kalpos daudzus gadus. Un 183 ZS, 841 Nm, kā arī 180 l/min. hidrauliskā sistēma nodrošinās maksimālu veiktspēju. Strādājiet ērti visu dienu – galu galā operators, kurš jūtas ērti, strādā ražīgāk. Tas ir arī drošs, viegli apkalpojams un, pateicoties tādām tehnoloģijām kā Eco mode un Auto Idle, – ļoti ekonomisks.
COMMAND PLUS
DROŠA VADĪBA
EFEKTĪVS DIZAINS
NEPĀRSPĒJAMA DARBĪBA
VIEGLA UZTURĒŠANA, ILGI APKOPE
419S frontālajam iekrāvējam ir pilnībā pastrādāta ROPS/FOPS konstrukcija. Statņi ir tādā pašā platumā kā kabīnes aizmugure, nodrošinot plašu interjeru un priekšējo panorāmas vējstiklu. Slēdži un papildu vadības ierīces ir izvietotas pie labās rokas A statņa. Lai ērti pārvietotos pa izvēlnēm, ir pieejami divi krāsu LCD ekrāni, vienu no tiem var izmantot kā atpakaļskata kameru. JCB vienkāršā un loģiskā izvēlņu saskarne ir vienkārši lietojama ar intuitīvo izvēles pagriežamo kontrolleru. JCB 419S frontālā iekrāvēja standarta aprīkojumā ir iekļauti apsildāmi ārējie spoguļi, kas ir elektroniski regulējami no kabīnes iekšpuses. Pilnīgi jauna gaisa ventilācijas sistēma darbina deviņas atkausēšanas ventilācijas izvades un sešas operatora kabīnes ventilācijas izvades, nodrošinot labu redzamību un operatora komfortu jebkurā laikā. Turklāt tās darbojas ļoti klusi. Visas vadības ierīces ir uzstādītas uz sēdekļiem un pārvietojas kopā ar pneimatisko sēdekļa balstiekārtu. Varat izvēlēties operatoriem vispiemērotāko vadības sistēmu. Izvēlei ir pieejama ar vienu roku lietojama vadības svira vai vairāku vadības sviru konfigurācija. Tās visas izmanto elektrohidrauliku maksimālai precizitātei. Pēc rūpīgas operatoru ergonomikas izpētes mēs piedāvājam Command Driving Position, kas nodrošina optimālu vadības ierīču izkārtojumu vadītājiem ar ļoti dažādām ķermeņa formām.
Jaunajam JCB 419S frontālajam iekrāvējam atpakaļskata spoguļi ir uzstādīti pirms A statņiem, nodrošinot uzlabotu redzamību. Iekšējie spoguļi, apsildāmi ārējie spoguļi un atpakaļskata kamera nodrošina teicamu redzamību ap riteņiekrāvēju ar lāpstu. Vienmērīgi izvietoti pakāpieni un labi izvietoti rokturi nodrošina drošu iekļūšanu frontālajā iekrāvējā. Neslīdoša pakāpienu virsma un papildu rokturi nodrošina drošu operatora iekļūšanu frontālajā iekrāvējā. Dzinēji ar cietdaļiņu filtru rada papildu ugunsgrēka risku, jo reģenerācijas režīmā var rasties ļoti liels karstums. Jaunie 419S neizmanto cietdaļiņu filtru, tāpēc iepriekš minētie riski nav aktuāli. Kabīne ir uzstādīta uz izolatora. Tā nodrošina atbilstību ROPS/FOPS standartiem, kā arī aizsardzību pret putekļiem ar pozitīvu kabīnes spiedienu. Varat izvēlēties arī svaiga gaisa vai ogles filtrus.
JCB 419S automātiskās tukšgaitas funkcija atiestata dzinēja ātrumu uz 750 apgriezieniem minūtē, ja 30 sekundes nav veiktas nekādas darbības, bet ekonomiskais režīms ierobežo dzinēja ātrumu līdz 1800 apgriezieniem minūtē, lai samazinātu degvielas patēriņu. Produktivitāte jebkurā gadījumā ir ievērojama. Sešu ātrumu pārnesumkārba ar griezes momenta bloķēšanu ļauj šo riteņiekrāvēju izmantot ar maksimālu efektivitāti visos pārnesumos. Tuvāki pārnesumskaitļi nozīmē mazāku dzinēja ātrumu katrā no pārnesumiem, nodrošinot uzlabotu darbību un samazinātu degvielas patēriņu, kā arī lielāku grūdiena spēku. JCB 419S hidrauliskais ventilators reaģē uz apkārtējo temperatūru un regulē ventilatora ātrumu optimālai dzesēšanai, mazākam degvielas patēriņam un zemākam trokšņu līmenim. JCB inovatīvie sūkņi ar regulējamu tilpuma padevi nodrošina ielādi konstatējoša vārsta bloķētāja darbību, kas patērē jaudu tikai pēc pieprasījuma, nodrošinot precīzu un efektīvu riteņiekrāvēja kontroli. Atslogošanas spoles vārsti nolaiž strēles, izmantojot gravitācijas spēku, nevis hidrauliku, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Reģeneratīvā izmešanas shēma uzlabo ciklu ilgumu. Tā arī nodrošina lielāku ekonomiju, samazinot hidrauliskās jaudas patēriņu. Augsti novietotas atpakaļgaitas bremzes samazina viskozo vilkšanu, braucot pa ceļiem un veicot pārkraušanu, kas uzlabo degvielas patēriņa efektivitāti. JCB Smoothride kravas satveršana ierobežo triecienus, samazina materiālu izliešanu un konstrukcijas spriegumu, kā arī palielina lietotāja komfortu. Izmantojot modernākās Command Plus vadības ierīces, sakabes ātrumu var regulēt kabīnē.
Šī riteņiekrāvēja Cummins QSB 6,7 litru dzinējs ģenerē 136 kW (183 zirgspēkus) ar lielāko griezes momentu 841 Nm tikai pie 1500 apgriezieniem minūtē, nodrošinot izcilu reaģētspēju. Tehnika atbilst T4F/IV, neizmantojot dīzeļdegvielas daļiņu filtru (Diesel Particulate Filter — DPF). JCB 419S cikla laiki ir ātri: mainīgas ģeometrijas turbokompresors nodrošina uzlabotu darbību ar mazu dzinēja ātrumu, bet jaudīgā virzuļsūkņa hidraulika ar regulējamu tilpuma padevi var cirkulēt 180 l/min. JCB atsevišķi nopērkamā ātrā sakabe atvieglo papildus aprīkojuma nomaiņu. Ātrā sakabe ir saderīga arī ar citu ražotāju papildus aprīkojumu. JCB 419S īpaši izturīgā (HT) strēle ļauj izvēlēties starp paralēlu vai neparalēlu pacelšanu, kā arī nodrošina lielisku riteņiekrāvēja aizmugures redzamību, kas lieliski noder, lietojot vairākus agregātus vienlaicīgi. Izvēlieties HT strēli un izmantojiet šo riteņiekrāvēju darbam augstumā (iekraušana konteineros, treileros un kaisītājos). Optimālam cikla ilgumam un efektivitātei (ar paātrinājumu, braukšanu kalnā un pa ceļiem) JCB unikālā sešu ātrumu pārnesumkārba nodrošina griezes momenta pārveidotāja bloķēšanu visos ātrumos. JCB inovatīvā elektroniskā vadība ļauj atvienot sajūgu ar bremzes pedāli, tādējādi nodrošinot efektīvu riteņiekrāvēja darbību. Šī funkcija kontrolē vilcējspēku, izmantojot transmisiju un novirzot maksimālu jaudu uz riteņiekrāvēja hidrauliku, kā arī samazinot darba bremžu nolietošanos un degvielas patēriņu. JCB 419S riteņiekrāvējs ir izstrādāts, lai sasniegtu izcilus rezultātus lauksaimniecībā. Augsta jaudas/masas attiecība un LSD asis ir lieliski piemērotas lauksaimniecības darbiem.
Tā kā jaunajam JCB 419S riteņiekrāvējam ir viens liels dzinēja pārsegs, dzinējam var viegli piekļūt. Piekļuve DEF tvertnei ir vienkārša — tai var piekļūt mašīnas aizmugurē. Elektroniskā uzraudzības sistēma informē par mašīnas stāvokli, parādot reāllaika brīdinājumus. Tas garantē 419S lietotāja drošību. Atsevišķi iegādājams automātiskās smērvielu pievienošanas komplekts nodrošina, ka šis riteņiekrāvējs pats automātiski veiks smērvielu pievienošanu, bet standarta dzesēšanas elements un programmējams apgriežamais ventilators nodrošina efektīvu dzesēšanu putekļainā vidē. JCB 419S ir izmantoti augstas kvalitātes komponenti, piemēram, Cummins dzinējs, ZF transmisija un asis, Rexroth sūknis un Husco atdalošais vārsts, tāpēc šim modelim ir ilgs darbmūžs. Pilna hidrauliskā divu bremžu sistēma ar vairākiem eļļā iegremdētiem diskiem nodrošina, ka autoiekrāvēja bremžu sistēmai gandrīz nav nepieciešama apkope. Lielākā daļa Tier 4 Final/IV izmanto dīzeļdegvielas daļiņu filtru, kura nomaiņa var prasīt daudz laika un līdzekļu. Cummins dzinējam nav DPF filtra, tādējādi tiek samazinātas apkopes un lietošanas izmaksas.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu mūsu pakalpojumus un tīmekļa vietnes darbību. Ja piekrītat sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, nospiediet "Apstiprināt visas". Ja vēlaties mainīt savu izvēli, lūdzu, nospiediet “Pārvaldīt iestatījumus”.
SIA Stokker izmanto sīkdatnes, lai sniegtu jums pielāgotu informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī uzlabotu tīmekļa vietnes darbību. Izvēlieties, kuras sīkdatnes ļaujat mums izmantot: nospiežot "Piekrītu", jūs piekrītat visu sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.