- 4,4 litru JCB EcoMAX dzinējs ar maināmas ģeometrijas turbo
- Izturīga konstrukcija pat vissmagākajiem darbiem
- Četru ātrumu manuālā/automātiskā transmisija
- Jaunākā Command Plus kabīnes konstrukcija teicamam operatora komfortam
- Novatoriska hidraulika nodrošina efektīvu un jaudīgu veiktspēju
- Dzinējs bez cietdaļiņu filtra ietaupa laiku un naudu
Pasūtāma prece. Jautājiet piegādes laiku
JCB riteņiekrāvējs ar lāpstu ir svarīga katra objekta daļa. Tādēļ JCB 411 pamatā ir kvalitāte un uzticamība. Tas ir arī radīts iespaidīgai produktivitātei un teicamai veiktspējai bez laika zudumiem, ko rada neērtais darbs ar cieto daļiņu filtru. Iespējams, būtiskākās izmaiņas, kas attiecas uz šo frontālo iekrāvēju, ir JCB jaunākā Command Plus kabīne ar labāko komfortu, redzamību, ergonomiku un skaņas izolāciju. Sagaidiet arī teicamu apkalpojamību un drošību.
Nominālā jauda
81.3 kW
Tehnikas svars
8784 kg
Braukšanas ātrums
50 km/h
Tapas augstums
3569 mm
FTTL
5091 kg
Jaunā JCB 411 frontālā iekrāvēja dzinējs ir viegli pieejams, pateicoties kompaktam, viendaļīgam motora pārsegam. Piekļuve dīzeļdegvielas un šķidruma dīzeļa izplūdē (DEF) tvertnēm ir tikpat vienkārša. Abas uzpildes vietas ir atdalītas, novēršot nepareizas uzpildes iespēju. Vējstikla šķidruma, dzinēja eļļas un dzeses šķidruma līmeni var pārbaudīt no kabīnes, bet ikdienas pārbaudes un smēreļļas maiņas veikt zemes līmenī. Šādi jūsu dzīve ir vienkāršāka un drošāka. Ciklona dzinēja ventilatora caurpūtes filtrs nodrošina četras reizes lielāku filtrēšanas jaudu nekā standarta gaisa filtri. Pateicoties mazākam komponentu skaitam un augstākam efektivitātes līmenim, sistēmas kalpošanas laiks ir ilgāks. Tas aizsargā riteņiekrāvēja ar lāpstu dzinēju no liekas nodilšanas. Lai pierādītu teicamo konstrukcijas kvalitāti, mūsu EcoMAX dzinējiem ir veiktas 110 000 stundu pārbaudes 70 dažādās mašīnās vissarežģītākajos darbos un vidēs. Lielā 116 litru degvielas tvertne nodrošina maksimālu darba laiku bez atkārtotām uzpildēm. Vairums Tier 4 Final/Stage IV dzinēju izmanto cietdaļiņu filtru (DPF), kas ir dārgs un tā nomaiņa aizņem daudz laika. EcoMAX dzinējam nav cietdaļiņu filtra (DPF), tas mazina servisa un ekspluatācijas izmaksas. CommandPlus kabīnē ir pieejama informācija par mašīnas tehnisko stāvokli un reāllaika brīdinājumi, uzlabojot gan mašīnas, gan operatora drošību. Intuitīvā palīdzības funkcija paskaidro mašīnas funkcijas jauniem vai nepieredzējušiem operatoriem, novēršot nepieciešamību skatīt operatora rokasgrāmatu.