JAUNUMS!
Pievienojies!
Stokker e-veikalā , iegādājoties preces virs 150€, piegāde - bez maksas.
Open MenuProduktu katalogsOpen CartOpen SearchOpen Account
search
(+371) 25 484 474Instrumentu serviss: (+371) 27 354 354
Latviešu
Valsts
Piegādes valsts
Valoda
OUTLETPakalpojumiJaunsAkcijasStokker Finance nomaksaKontakti
Jūsu pirkumu grozs ir tukšsPievienojiet grozam produktus vai
dodieties uz sākumlapu
Bezmaksas piegāde
interneta veikala pasūtījumiem no 49€
Mans Stokker
Ienākt/reģistrēties
searchMeklēt

Jaunumi

search
Šajā sadaļā uzzini jaunumus un saņem vērtīgus padomus par tehnikas lietošanu un uzturēšanu labā darba kārtībā!

Visbiežāk uzdotie jautājumi par servisu

18.12 2015 13:50

Kādi ir visbiežākie iemesli iekārtu un instrumentu remontam?
Visbiežākais iemesls ir neatbilstoša instrumenta vai iekārtas izmantošana. Tas nozīmē, ka iekārta vai instruments nav paredzēts tādam darbam vai slodzei, kādā tas tiek izmantots. Nereti gadās, ka lēmuma pieņemšanas brīdī, klients izdara izvēli, balstoties uz zemāko cenu. Iespējams, šādi izvēlētā iekārta vai instruments būs ar mazāku veiktspēju nekā patiesībā nepieciešams konkrēto darbu veikšanai. Konsultējieties ar STOKKER pārdevējiem, lai piemeklētu piemērotāko iekārtu vai instrumentu.

Otra izplatītākā ekspluatācijas kļūda ir apkopes intervālu neievērošana. Tie parasti ir norādīti lietošanas instrukcijā. Tos neievērojot, būtiski tiek samazināts iekārtas vai instrumenta kalpošanas laiks. Savlaicīgi parūpējoties par instrumentiem un tehniku, ietaupīsiet savu laiku un naudu!

Kādu zīmolu instrumentus un tehniku pieņem STOKKER servisa centros?
Servisu piedāvājam tiem instrumentiem un iekārtām, kas tiek pārdotas STOKKER veikalu tīklā. Izņēmuma gadījumi ir klienti, ar kuriem ir noslēgts līgums par servisa pakalpojumiem, kas ietver visu klientu rīcībā esošo instrumentu un tehnikas apkopi.

Ko darīt, ja nav iespējams instrumentu vai tehniku nogādāt servisā?
Ja klientam nav iespēju preci nogādāt STOKKER servisā, aicinām sazināties ar tuvāko servisa centru un vienoties par citu alternatīvu. Mazāka izmēra ierīcēm, piemēram, elektriskajiem rokas instrumentiem, dārza un meža tehnikai ir iespējams pasūtīt maksas kurjeru. Savukārt lielākām, piemēram, kokapstrādes un metālapstrādes darbagaldu un profesionālās līnijas uzkopšanas tehnikas remontdarbiem iespējams pasūtīt izbraukuma meistaru, kas būs maksas pakalpojums.

Kāpēc vispār ir jāveic instrumentu un tehnikas apkope?
Savlaicīgi veiktas apkopes ietaupīs laiku un naudu, jo tehnika nepievils visnepiemērotākajā brīdī.

Cik bieži būtu jāveic apkope?
Katras profesionālās ierīces un instrumenta lietošanas instrukcijā ir norādīts vēlamais apkopju biežums un intervāls. Katrai ierīcei tas var būt atšķirīgs. Dārza un meža tehnikai noteikti iesakām veikt pirmssezonas apkopi, kā arī pārliecināties, ka tehnika ir atbilstoši “ieziemota” – notīrīta, ar uzlādētu akumulatoru, iztīrītas degvielas un eļļas tvertnes un uzpildītas ar jaunu degvielu un eļļu. Aicinām savlaicīgi ieplānot tehnikas pirmssezonas apkopi un neatstāt to uz pēdējo brīdi, kas ir noslogots ikvienā servisa centrā!

Kādos gadījumos var tikt atteikts garantijas remonts?
Jāatceras, ka garantija attiecas tikai uz ražošanas vai materiālu defektu! Garantijas remonts neattiecas uz instrumentiem un iekārtām, ja:

  • konstatēta nepareiza lietošana, instrumenta pārslogošana, neatbilstošu aksesuāru izmantošana;
  • ir redzami bojājumi, kuri radušies mehāniskas iedarbības vai svešķermeņu, piemēram, smilšu, iedarbības rezultātā;
  • nav ievēroti lietošanas instrukcijā aprakstītie norādījumi;
  • iekārtai vai instrumentam ir dabīgs nolietojums.

Vienmēr vajadzētu atcerēties, ka lietošanas instrukciju ir vērts izlasīt pirms iekārtas vai instrumenta lietošanas nevis brīdī, kad rodas problēmas.

Kā iespējams uzzināt, kad servisā nodotā ierīce vai tehnika būs saremontēta?
STOKKER Servisa centros nodotās ierīces statusu ir iespējams ērti pārbaudīt mājaslapā! Ienāciet www.stokker.lv/service, ievadiet lodziņā uz servisa izsniegtās kvīts esošo pakalpojuma pasūtījuma numuru un ierīces sērijas numuru un noskaidrojiet, kāds statuss ir konkrētajai ierīcei – ātri un vienkārši!

Garantijas noteikumi

 

Jaunumi

visi Jaunumi
 

Vēlies saņemt īpašos piedāvājumus pirmais? Piesakies jaunumu saņemšanai!

Ikmēneša jaunumi, noderīgi padomi un izdevīgi piedāvājumi tieši tavā e-pastā.
Paldies, ka pieteicies jaunumu saņemšanai e-pastā!
 
Stokker ir vadošais augstas kvalitātes instrumentu un tehnikas tirdzniecības un servisa pakalpojumu uzņēmums Baltijā.
 
 
 
 
 
Vai Jūs zinājāt, ka 92 no 100 Stokker klientiem mūs ieteiktu saviem draugiem vai kolēģiem?
Ära vajuta
Mans Stokker
E-pasts
Sociālie tīkli
Izveidot vai atjaunot paroli?
Vēl neesi Stokker klients? Uzzini vairāk.Reģistrējies StokkerPRO.