PIRKUMU VEIKŠANA
Kā iepirkties Stokker e-veikalā?
Iepērkoties e-veikalā, vispirms izvēlies vēlamās preces un pievieno tās pirkumu grozam. Lai iepirkšanās process noritētu raitāk, to vari darīt arī nereģistrējoties. Veicot apmaksu, izvēlies piegādes viedu, ievadi pieprasītos datus un samaksā par precēm izmantojot kādu no apmaksas iespējām. Pēc apmaksas noteikti spied pogu „Atpakaļ pie tirgotāja”. Pēc pirkuma veikšanas uz norādīto e-pasta adresi saņemsi apstiprinājuma e-pastu ar pavadzīmi.
Vai obligāti jāreģistrējas, lai iepirktos?
Nē. Lai iepirktos nav obligāti jāreģistrējas, taču iesakām to darīt, jo reģistrētie lietotāji atkārtotiem pirkumiem saņem 5% atlaidi, kā arī tu varēsi apskatīt pirkumu vēsturi, mainīt kontaktinformāciju un jaunumu saņemšanas iestatījumus.
Vai e-veikalā ir tāds pats produktu klāsts kā instrumentu centros?
Jā. Interneta veikala un instrumentu centru produktu klāsts ir pilnīgi vienāds.
Kā e-veikalā varu saņemt pastāvīgā klienta atlaidi?
Pastāvīgā klienta 5% atlaide tiek piešķirta reģistrētajiem lietotājiem.
Vai cenas ir norādītas ar vai bez PVN?
Visas cenas e-veikalā ir norādītas eiro (€) ar PVN.
Kā es varu samaksāt par pirkumiem?
Preces vari ērti iegādāties, izmantojot šādas internetbankas: Swedbank, SEB un Citadele Banka.Piedāvājam par pirkumu norēķināties arī ar Stokker Finance nomaksu. NB! Samaksa notiek ārpus Stokker iepirkšanās vides attiecīgās bankas drošā maksājumu vidē. Stokker nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem!
Vai iepirkšanās process ir drošs?
Jā, pat ļoti. Maksājumu dati par Stokker e-veikalā veiktajiem pirkumiem ir vienmēr aizsargāti saskaņā ar SSL protokolu un samaksa notiek pakalpojuma sniedzēja aizsargātos serveros. NB! Samaksa notiek ārpus Stokker iepirkšanās vides attiecīgās bankas drošā maksājumu vidē. Stokker nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem!
Uz kādām vietām iespējama preču piegāde?
Preces piegādāsim gan uz vistālāko Latvijas nostūri vai arī uz ārvalstīm. Iegādātās preces vari saņemt, personīgi ierodoties kādā no 13 Stokker instrumentu centriem, Omniva, DPD un Latvijas Pasts pakomātos, kā arī varam veikt piegādi ar kurjeru.Esmu samaksājis par pirkumu, bet neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastu (ne arī pavadzīmi).Lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas daļu pa e-pastu klients@stokker.com vai pa tālruni +371 25 484 474
Vai samaksu iespējams veikt ar rēķinu?
Diemžēl, nē. Samaksa ar rēķinu šobrīd ir pieejama tikai juridiskajām personām.
Kur es varu iepazīties ar Stokker e-veikala noteikumiem?
Stokker e-veikala lietošanas noteikumi ir pieejami ŠEIT.
AR PIEGĀDI SAISTĪTIE JAUTĀJUMI
Cik maksā dažādi piegādes veidi?
Saņemot preces instrumentu centrā – BEZ MAKSAS
DPD - 3,90 € (izmēros līdz 37x40x60cm, svarā līdz 20kg)
Latvijas Pasts - 3,90 € (izmēros līdz 38x38x58 cm, svarā līdz 20kg)
Omniva - 3,90 € (izmēros līdz 39x38x64cm, svarā līdz 30kg)
Ja Jūsu iepirkuma grozā nav pieejama izvēlēties piegādi uz pakomātu, tad izvēlētās preces izmēri neatbilst pakomāta ierobežojumiem.
Svarīgi! Lūdzu ņem vērā! Ievēro! Visiem pasūtījumiem virs 49 EUR piegāde uz pakomātiem un preču piegādes punktiem – BEZ MAKSAS
Piegāde ar kurjeru:Visiem pasūtījumiem virs 150 EUR (ja svars nepārsniedz 30kg) – BEZ MAKSAS
Pasūtījumi līdz 30 kg (pirkuma summa nepārsniedz 150 EUR) - 4,90 €
Pasūtījumi no 30kg līdz 60kg - 7,90 €
Pasūtījumi virs 60 kg - 9,90 €
Uz kādām vietām iespējama preču piegāde?
Preces piegādāsim gan uz vistālāko Latvijas nostūri vai arī uz ārvalstīm. Iegādātās preces vari saņemt, personīgi ierodoties kādā no Stokker instrumentu centriem, Omniva pakomātos, kā arī varam veikt piegādi ar kurjeru. Preču piegāde uz ārvalstīm. Stokker piegādā pasūtījumus gandrīz uz visām Eiropas Savienības valstīm, gala cena par piegādes pakalpojumu tiek parādītas Jūsu pirkuma grozā saskaņā ar izvēlēto piegādes valsti.
Cik ilgā laikā tiek veikta piegāde?
Saņemot pirkumu kādā no Stokker instrumentu centriem to darba laikā, parasti tas ir iespējams jau nākamajā darba dienā (ja pirkumu grozā nav norādīts citādi).
Pasūtot uz Omniva, DPD vai Latvijas Pasts pakomātu, preces, kas ir iegādātas no pirmdienas līdz ceturtdienai, ir gatavas izsniegšanai jau nākamajā darba dienā no plkst. 13.00.
Produktus, kas ir iegādāti nedēļas nogalē (no piektdienas līdz svētdienai), saņemsi vēlākais otrdienā. Par produktu nonākšanu Omniva, DPD vai Latvijas Pasts pakomātā tu tiksi informēts ar īsziņu.
Ar kurjeru preces tiek nogādātas uz pasūtījumā norādīto adresi. Preces, kas ir iegādātas no pirmdienas līdz ceturtdienai, tiek piegādātas nākamajā darba dienā pēc pirkuma izdarīšanas no plkst. 9.00 līdz 21.00
Produktus, kas ir iegādāti nedēļas nogalē (no piektdienas līdz svētdienai), saņemsi vēlākais otrdienā. Pirms produktu piegādes kurjers pa tālruni saskaņos ar tevi precīzu piegādes laiku.
Kas ir nepieciešams, lai pasūtījumu saņemtu?
Ierodoties saņemt preces Stokker instrumentu centrā, ir jāzina unikālais pasūtījuma numurs, ko vari uzrādīt izdrukātā veidā vai savā mobilajā tālrunī.
Pasūtot uz Omniva, DPD un Latvijas Pasts pakomātu, uz tavu mobilo tālruni tiks nosūtīts unikāls durvju kods. Uz pakomāta ekrāna seko līdzi norādījumiem par koda ievadīšanu un durvju atvēršanu.
Saņemot pasūtījumu no kurjera, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments: ID karte, vadītāja apliecība vai pase.
Kas notiek ja es nevaru uzreiz izņemt pasūtījumu?
Ja neatnāc pēc pasūtījuma uz Stokker instrumentu centru 14 kalendāro dienu laikā, vai neizņem to no pakomāta septiņu kalendāro dienu laikā, līgums tiek uzskatīts par anulētu. Pie pirmās izdevības, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā, tiek atmaksāta nauda uz to pašu norēķinu kontu, kas tika lietots, lai veiktu pirkumu.
MANS KONTS
Aizmirsu savu paroli. Kā man jārīkojas?
Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Aizmirsi paroli”? Ieraksti ailē sava konta e-pasta adresi, ar kuru izveidoji kontu, un nospied pogu „Apstiprināt”. Uz ierakstīto e-pasta adresi nosūtīsim tev jaunu paroli.
Kā es varu mainīt savu paroli?
Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Kontaktinformācija”. • Vispirms ieraksti ailē pašreizējo paroli. • Pēc tam ieraksti jauno paroli. • Lai nepieļautu kļūdas, vēlreiz ieraksti jauno paroli. • Nospied pogu „Apstiprināt” un tava parole ir veiksmīgi nomainīta!
Kā es varu mainīt savu adresi, paroli, e-pastu un citus iestatījumus?
Ienāc lapā Stokker.lv un dodies uz sadaļu „Mans konts”.
Kā mainīt jaunumu saņemšanas iestatījumus?
Galvenajā lapā nospied „Mans konts” un nospied „Jaunumu saņemšana”.
ATLAIDES UN AKCIJAS
Kādas atlaides ir spēkā interneta veikalā?
Stokker pastāvīgi ir desmitiem preču par ļoti izdevīgām cenām, bet periodiski konkrētām preču grupām un sezonās notiek lielāka apjoma akcijas.
Kā izmantot atlaides (vai dāvanu kartes) kodu?
Vispirms ieej pirkumu grozā un atlaides piemērošanai atķeksē „Ievadīt atlaižu kodu”, pēc tam ievadi unikālo kodu un nospied pogu „Piemērot”. NB! Visiem burtiem, gan lielajiem, gan mazajiem, jābūt ievadītiem pareizi.
PRETENZIJAS
Ko darīt, ja ir radusies sūdzība vai pretenzija?
Ja ir radusies sūdzība vai pretenzija, tās atrisināšanai lūdzam vērsties mūsu klientu apkalpošanas daļā pa e-pastu klients@stokker.com vai tālruni +371 25 484 474
Esmu atklājis, ka prece ir bojāta/ar defektu/neatbilst pasūtītajam. Kā rīkoties tālāk?
Ja, saņemot preci, atklāj, ka neesi tādu pasūtījis, tai ir defekts vai bojāts iepakojums, par to nekavējoties jāpaziņo Stokker Klientu apkalpošanas daļai. Saņemot preces ar kurjeru, preces, kurām ir konstatēts defekts vai kuras neesi pasūtījis, nekavējoties jāatdod kurjeram.